Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltä se raakasuklaa maistuu?

Vierailija
29.11.2011 |

Onko se tumman suklaan tyyppistä vai? Olen ihan toivoton suklaa-addikti, syön suklaata ihan joka päivä ja varmaan kaksi kiloa viikossa. Paino-ongelmia ei ole mutta syön muuten terveellisesti ja melko luomusti joten mietin raakasuklaata tavallisen suklaan korvikkeeksi..onko se edes yhtään hyvää?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen maistanut sekä erittäin hyviä että erittäin pahoja raakasuklaita. Itse asiassa siltä (hyvä raakasuklaa) suklaan kuuluisi maistuakin. Fazerin sininen ei ole suklaata nähnytkään.

Vierailija
2/7 |
05.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotimaisen Puhdistamon tekemä minttusuklaa on taivaallista, hyviä ovat myös OmBarit (myydään Punnitse & Säästässä sekä Ruohonjuuressa, suosittelen kokeilemaan maustettuja versioita!).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon Ruohonjuuresta kokeillut montaa lajia ja inhottavan makuisia ovat kaikki olleet. Enpä enää osta raakasuklaata vaan ihan tavallista.

Vierailija
4/7 |
05.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekä ihan tummasta suklaasta että vaaleasta. Myös raakasuklaa on mielestäni tosi hyvää. Erityisesti olen tykännyt ombarin kookosmausta. Hinta raakasuklaalla on tosi kova mutta kyllähän herkut maksavat.

Vierailija
5/7 |
06.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsehän voi siihen lisätä sitten oman maun mukaan. Hunaja sopii hyvin. Eli tuoksuu suklaalle mutta ei maistu.

Vierailija
6/7 |
06.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raakasuklaassa on kyllä rasvaa, kaakaovoita. Idea on siinä, että mitään ainesosia ei kuumenneta raakasuklaan teon aikana.

Vierailija
7/7 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen hulluna suklaaseen. Viime jouluna sain sitten lahjaksi raakasuklaan valmistuspaketin. Eipä ole ikinä jäänyt suklaa syömättä, mutta silloin jäi. Se ei ole suklaata nähnytkään, valitettavasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän