Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saanhan kertoa teille elämästäni?

Vierailija
03.10.2011 |

rakkaat ihmiset! ennenkuin pienistä asioista valitatte,kiusaatte toisianne,loukkaatte,satutatte,hylkäätte,petätte ihmisen tai jotain muuta jne.Annan palan tosielämästä.

Olen kohta 30 vuotias nainen, koulukiusattu,syrjitty,ei ammattia,kokeillut huumeita,vääriä valintoja ihmissuhteissa,perheolosuhteissa sietänyt alkoholismia,tullut isän hakkaamaksi.

Sain lapsen,kohta 1.5 vuotias,mutta jo raskausaikana minut jätettiin,petettiin,hylättiin.

Raskaat huoltajuusriidat taustalla,olen sossupummi yh-äiti.Täällä menet omin nokkinesi ja pärjäät miten milloinkin,saat pilkkauksia lapsen isältä,hänen kavereilta,sukulaisilta.

Monet kerrat on tehnyt mieli riistää henki,mutta mitä minun lapseni jää silloi vaille?ei ole äitiä,ei ketään joka hänestä huolehtisi ja rakastaisi.

Nyt vasta pelottaa ja elämä satuttaa kunnolla,liiaksi ja kovaa.

2 viikkoa takaperin en uskonut ,että elämä kohtelee näin julmasti.Minulla on syöpä.Se on kilpirauhasessa.Nyt jo liian väsynyt kaikkeen ja kuun lopulla alkavat hoidot.En toivoisi kenellekään samaa,mitä olen käynyt läpi.

Miksi juuri minä?Eikö elämä voisi kohdella helläkätisemmin jo?En koskaan ole kenellekkään halunnut mitään pahaa!!

Milloin tämä loppuu?paranenko pysyvästi?

Rakastakaa toisianne joka päivä niin kuin se olisi teidän viimeisenne!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mitä sanoa.. Totta on, että monet joutuvat selviytymään yksin. Sinä olet joutunut kokemaan paljon pahaa :(

Vierailija
2/11 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

liian suuri taakka kannettavaksi. Toivon, että syöpä saadaan pois ja saat ystäviä vertaistuen muodossa. Toivon, että elämäsi muuttuu tästä eteenpäin paremmaksi ja saat onnellisen elämän lapsesi kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ystäväsi. Oikeasti.

Vierailija
4/11 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosketti. Voisinko tehdä jotain, josta sinulle tulisi hyvä mieli? En valitettavasti pääse käymään, auttamaan lapsen hoidossa tai siivouksessa, koska asun ulkomailla, mutta voisin vaikka laittaa paketin lapsellesi. Tarvitsetko hänelle jotain?

Jos laitat mailiosoitteesi, niin voidaan palata asiaan.

Vierailija
5/11 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin totta!

Ystäväni kyllä parantui juuri pahasta syövästä. On terve ja niin pirtsakka! Ammattitaito on mennyt huikeasti eteenpäin, joten ole luottavaisella mielellä. Haleja!

Vierailija
6/11 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itku tuli, kun luin. Tiedän, ettei mun itkut sua paljon arjessa auta, mutta toivon sulle niin paljon kaikkea hyvää jatkoon, voimia ja jaksamista!

Myös mua elämä potkinut päähän ja lujaa, mut nyt tuntuu et asiat alkaa olla (hui miten pelottavaa jopa tämä tunne!) suht kondiksessa. Toivottavasti sullakin se alkaa helpottamaan joskus.

Vierailija
7/11 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitko sä tähänkään mennessä tyytyväinen elämääsi? Ei siltä kuulostanut.

Mitä sun elämääs kuuluu kun sä paranet syövästä ja tulet terveeksi? Onko se sitä samaa mitä ennen vai voisko ajatella positiivisemmin, tehdä siitä elämästä elämisen arvoisen?

Sä saatat saada vielä toisen mahdollisuuden. Mieti tarkkaan miten käytät sen.

Vierailija
8/11 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun tarttis mennä aborttiblogiin ja tehdä se erilainen CV. Sillä bloggarillakin on varmaan kohta kilpirauhassyöpä kun ei syö enää edes kilpirauhas- ja lisäkilpirauhaslääkettä.

Siis just tommosta täällä on ihmisillä. Ollaan hengessä mukana. Ei uskota että kuolet, mutta sun tarttee taistella siis ihan jättimäistä, sairasta organisaatiota vastaan - uskon, että sinä olet voittaja. Tule tänne hakemaan tukea.

Vierailija
9/11 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

peliin ja taistelet syöpää vastaan. Haet apua lapsenhoitoon ja keskityt paranemiseen. Ei se valittamalla parane ja jokaiselle ihmiselle on annettu mahdollisuus elää ja tehdä elämästä sellainen kuin haluaa. Kyllä kaikki ei niin hyväosaisia, mutta jokaisella on valtaa muuttaa elämää. Ei itselläänkään ole aina ollut helppoa ja itseasiassa nuoruus meni vaikeita asioita kokiessa, mutta sieltä on noustu. Sinä olet vielä nuori kerkiät opiskelemaan itsellesi ammatin ja antamaan lapsellesi turvaa ja rakkautta. Tee asiat eri lailla, kun muut ovat sinua kohtaan tehneet ja jätä vaikeat asiat taaksesi.

Ota siis päivä kerrallaan ja nauti jokaisesta päivästä mitä sinulle on annettu.

Vierailija
10/11 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olethan uskossa?

Mihin se auttaa?

Vierailija
11/11 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei nallekarkit mene elämässä tasan.

voimia kovasti toivotan sinulle!!

onneksi sinulla on lapsesi jonka takia käydä taisteluun syöpää vastaan.

toivon todella että paranet!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän