Minkä ikäisinä olette viimeisen lapsenne saaneet?
Itse täytän keväällä 40v. ja ajattelen, että mulla olisi vielä parisen vuotta aikaa tässä siihen mahdolliseen iltatähteen. Hän olisi perheen 4.lapsi.
Kommentit (63)
lisää sitten ehkä seuraavassa elämässä
ja siihen ne jääkin. Ihana olla nuori kun lapset lentää pesästä
vajaata paria viikkoa ennen kuin täytin 43v. Ihan hyvin mennyt. Raskausaika jopa helpompi kuin edellinen. Oli keskenmeno ennen tätä raskautta. Nyt tuntuu kiireiseltä, kun on liikkuva ja vielä pieni, alle 1v. Mutta kaikkea mitä oikeasti haluaa ja tarttee, ehtii
25-vuotiaana.
Jään odottamaan, jos musta tulis joskus mummo.
tähänkin ketjuun kirjottaneista, jotka ovat korkeintaan 30-vuotiaita ja sanovat, että ei enää lapsia, alkaa kuumeilemaan lähempänä 40?
Jos ei ole vielä juuri 30-vuotta vanhempi, ei voi 100% varmasti sanoa, ettei enää yhtään lasta tule.
Nyt olen 34v ja piuhat poikki.
Äitini oli 40v minut saadessaan ja elämässni on ollut yksi tavoite: Saada omat lapseni nuorena. Se on toteutunut ja olen siitä onnellinen.
Ekan sain 21-vuotiaana, tokan 28-vuotiaana ja vuosia luulin että ne on siinä, kunnes iski vauvakuume. Nyt tää on kyllä tässä, raskausaika oli niin vaikea, mutta oli kyllä sen arvoinenkin. Meidän koko perhe on hulluna tohon pieneen :)
Ite oon ainakin tosi onnellinen että tein vielä kolmannen 35 vuotiaana ja neljännen 40 vuotiaana. Kaksi lasta on nyt aikuisia enkä kertaakaan ole juossut ympäri kaupunkia niiden perässä. Ei iskenyt se bailakausikaan vaikka sitä odottelin (eikös sen pidä tulla kaikille?). Tuntuis kyl uskomattomalta, että vapaalla istuis vain sohvan pohjalla lipittämässä punkkua ja tuijottamassa jotain saippuaoopperaa illat pitkät :O
ite oon ainakin tosi onnellinen, että sain näin nuorena lapset, niin oon alle nelikymppinen ku lapset on täysikäsiä. tuntuu kyl uskomattomalta, että jos ois joku 60v ja pitäs juosta ympäri kaupunkia murrosikäsen perässä :O
jos kaikki menee hyvin siis. Tämä ikä alkaa olla mulle ihan maksimi lapsentekoon, alkaa ikä painaa mutta halusimme sisaruksen vielä ja toisen lapsen muutenkin.
neljäs ja ihan varmasti viimeisin nöppösemme on nyt 3kk vanha, nyt nautimme lapsista ja tästä touhu/tuho/täydellisestä/tohina arjesta, sitten 18 vuoden kuluttua otamme ilon irti nauttimalla vain toisistamme.
Olin 15v.kun aloimme seurustelemaan,21 vuotias kun esikoista aloimmme odottamaan.
..okeij, myönnän: meinaan olla hösäävä ja höösäävä mummo :)
ja viimeinen 34-vuotiaana. Esikoinen 18-vuotiaana. Nyt mummoilen :) Ihanaa!
Enpä tuota vielä tiedä onko viimeinen :-)
Harvakseltaan on tullut lapsia "suunnitellen tehtyä", ensimmäinen 21- vuotiaana.
tähänkin ketjuun kirjottaneista, jotka ovat korkeintaan 30-vuotiaita ja sanovat, että ei enää lapsia, alkaa kuumeilemaan lähempänä 40?
Jos ei ole vielä juuri 30-vuotta vanhempi, ei voi 100% varmasti sanoa, ettei enää yhtään lasta tule.
Silloin tuli neljäs ja viimeinen.