Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Noloimmat treffimokat

Vierailija
29.11.2011 |

Mitä olet itse tehnyt?

Kerran oli treffit mun luona miehen kanssa, johon olin ihan hirmuisen ihastunut. Mua jännitti niin kauheesti, etten tiennyt miten päin olisin ollut siinä sohvalla istuskellessamme, niinpä vähän väliä pompsahdin milloin keittiöön hakemaan jotain, milloin vessaan tai johonkin, en pystynyt yhtään rentoutumaan siinä seurassa. Taisin myös hihitellä ja varmaan puhuin vähän sekavia hermostuksissani.

Myöhemmin mies ihmetteli outoa käytöstäni ystävälleni epäillen, että saattaisin käyttää jotain aineita.

Treffeille hän ei toiste pyytäny, mutta ollaan tavattu muutaman kerran muissa merkeissä, ja aina hänellä on tuo sama vaikutus muhun!!

Erästä toista miestä treffatessa kävi niin, että tapaamiseen kiireessä valmistautuessani huomasin, ainoa leninki, jonka saatoin ko. tilaisuuteen päälleni laittaa, oli puolipidetty, itseasiassa jo pyykkikasassa, josta sen kaivoin esiin.. No ei ollu tahroja, joten vähän sitä vaan siistin höyryraudalla, ja avot, eiku menox!

Oli kesähelle ja leffateatterissa ilmastointi rikki, siis todella hot, kuten kavaljeerinikin, eikä tilannetta yhtään helpottanut erityisen jännittävä filmi.. Arvaattekin varmaan, että hiki siinä tuli, ja kainaloista semmonen vähemännaisellinen löyhkä xP

Kotiapäin mua kuskatessa kaveri piti koko matkan auton ikkunoita auki, vaikka ilta oli jo viilenny..

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan muu ole koskaan mokaillut treffeillä?

Vierailija
2/7 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mm. pieraissut treffeillä (oli menkat, ja se vaan pääsi), tuskin tarvitsee sanoa tuliko uusia treffejä?(no ei, ei tullut :D)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

menkat liittyy piereskelyyn? :D

Vierailija
4/7 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten menkat liittyy piereskelyyn? :D

Mua ainakin pierettää aivan hirveästi menkkojen aikaan :l ja maha on löysällä.

Vuosia olen miettinyt että mitenkähän nämäkin vaivat oikein liittyvät toisiinsa.

Vierailija
5/7 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän näitä löytyy http://www.treffimokat.fi/ onkohan foorumilaisia ollut kirjoittamassa

Vierailija
6/7 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ainakin pierettää ihan mielettömästi aina menkkojen aikana. Maha kun kerää nestettä ja kaasuja juuri silloin. Lisäksi kun on side, niin pienikin paukku kuulostaa aivan kaameelta! Tavallaan se side toimii "kaijuttimena" :D

Vierailija
7/7 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin luki Läkerol plussan askissa, kun filosofian ylioppilas x meni vuonna 1999 treffeille. Mitähän ne laksatiiviset vaikutukset on, mietin. Ja ei kun hengitys raikkaaksi, koko aski monttuun vain.

No, se olikin sitten ainoa raikas asia minussa niillä treffeillä. Aika pian oivalsin, mitä ne laksatiiviset vaikutukset ovat.

Olen naimisissa, mutta en todellakaan tuon treffikumppanin kanssa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän