Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämä ei anna minulle tyttöä eikä omakotitaloa, aloitan nukkekotiharrastuksen.

Vierailija
29.11.2011 |

Ja hankin itselleni olohuoneeseen jättikokoisen vaaleanpunaisen nukkekodin, jota sisustan ja johon perheen miehillä on koskemiskielto.

Äiti on terve kun äiti leikkii...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en saa unelma mietä enkä rahaa joten pitääkö mun leikkiä leikkirahalla ja tehdä joku jättikokoinen mies nukke? =)

Vierailija
2/8 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. lapsettomuushoidoissa juokseva

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on mun tekemislistallani sitten kun tyttö on isompi ja omakotitalo on remontoitu.

Oikein nautin siitä ajatuksesta että tapetoisin niitä seiniä ja laittelisin tavaroita, mutta en mä siihen nykyjään pysty.

Vierailija
4/8 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja meillä kolme poikaa. Äidilläni on lapsuudestanikin tuttu iso nukkekoti, aika ainutlaatuinen, kun kuulemma joku äidin tuttu on sen tehnyt. Se on sellaista aukeavaa mallia ja puinen ja aika iso.

Arvatkaapa, ketkä sillä leikkii, kun vierailee mummolassa? Kolme tyttöä vai kolme poikaa? Iät ovat melko samat, mutta kiinnostuskohteet erit. Meidän pojat ihan palvovat tuota nukkekotia, pienin leikkii astiastolla ja nukeilla, keskimmäinen työntää sinne ihmisten tilalla autoja nukkumaan sänkyihin, isoin sisustaa huoneita ja komentelee nuorempia. Kun tytöt ovat mummolassa, eivät ole lainkaan kiinnostuneita nukkekodista (tai aluksi vähän mutta ei enää).

Ei se tytön saanti takaa, että pääsee leikkimään nukkekodilla...

Vierailija
5/8 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole onnellinen jos sinulla on terveet lapset ap! ja etköhän olekin :)

Vierailija
6/8 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vie paljon tilaa eikä tule yhtä kalliiksi kuin oikean kodin leikkiminen

Vierailija
7/8 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin mietin, että tekisinkö ensin nukkekodin, jota vois käyttää kukkatelineenä. Olen sellaisen nähnyt joskus, ja se oli oikein sievä. Ei ehkä hävettäis ihan niin paljon tehdä sellaista. ;)

Vierailija
8/8 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nukkekotiin(koteihin koska niitä pitää aina saada lisää)saa palamaan rahaa,yhtä paljon kuin kivaan perheautoon.Niin se mummokin huijas pappaa aina,kun osti vaan kaikkee pientä...

Mineily on ihana harrastus:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kolme