Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joululahjoista!!

Vierailija
29.11.2011 |

Tyttäreni täyttää vuoden alussa 3 vuotta, jonkun verran olen lahjoja ostanut mm. palapelejä, uudet kynät ja Little Pets -juttuja. Leluja on jo ennestään mieletön määrä, enkä turhaa "krääsää" lisää tahtoisi ostaa. Haluaisin kuulla mitä muut äidit ostavat suunnilleen samanikäisille tytöilleen.. Olisiko jotain sellaista oikeasti "kehittävää" ja tarpeellista lelua?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukke, pehmo, muistipeli, kimble, väritysirja, satukirja, lempihahmon kuvioinen pyyhe tai pussilakana tai yöpuku... Tai nukenrattaat! Nukkekoti! Muumilaiva oli ihana.

Vierailija
2/4 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhean pieniä osia, ja aina kaatuivat kun laivaa likutti.

Itse hankkisin 3 vuotiaalle jotain vähän järeämpää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku mainitsi Kimblen, se on KIVA. Sit on sellainen Picnic-peli, helppo ja lyhyen aikaa kestävä peli. Meidän 3-vuotias sai kummeiltaan jonkun Muumi-pelin, jota on pelannut isompien sisarusten kanssa.

Vauvanukke on ihana, sille sänky tai vaunut ja vaatteita.. ai että!

Keittiöleikit on niin pop! Leikkihella ja kattiloita, vispilöitä.. kahviastiasto ja sen sellaista...

Vierailija
4/4 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pussilakanat hello kitty joten varmasti mieluisat, 60-100 palan palapelejä tykkää tehdä päivittäin. xboxille ostin Kinectin en oo kyllä varma osaako pelata :) lasten kitara, pieniä nukketyttöjä,kimalletta ja prinsessamekkoa toivoi vielä itse. Kaikenlaiset soittimet on varmasti tuon ikäisille mieluisia siis jos vaan äidillä pää kestää x) niillä vois opettaa oikeesti soittamaan jotain sävelmää..Karaoke-laitteet ja lastenlaulu levyt vois olla kans kivaa. Vanhat lelut vaan kirpparille tai huuto.nettiin myyntiin ja uutta tilalle. Hyväntekeväisyyteen voi myös ehjät hyväkuntoiset lahjoittaa..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän