Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mikä on ruminta mitä olet sanonut puolisollesi?

Vierailija
29.11.2011 |

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen tainnut joskus jopa sanoa tovovani hänen kuolevan...ihan kamalaa.hävettää.....hän oli juuri jättämässä minut ja oli vaan niin paha olla.

Vierailija
2/16 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen haukkunut kun on oikeen mennyt hermo.ja seksitaitoja mollannut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai haista paska. En muista rumempaa sanoneeni.

Vierailija
4/16 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahemmin ei voisi sanoa, mies hermostuu vanhempiinsa alta aikayksikön.

Vierailija
5/16 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus kun mis on puhunut härskejä kavereilleni.oli ansainnut sen.

Vierailija
6/16 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteen alkuaikana kutsuin häntä vahingossa ex- poikaystäväni nimellä...olin väsynyt joten sanat meni sekaisin. Exän kanssa erosin vuosi sitten tyosta tapahtumasta. Auts, kyllä nolotti ja pyysin anteeksi. Mutta muuten emme sano rumasti toisillemme, en ainakaan muista että olisin häntä sen jälkeen loukannut sanalisesti.

Vierailija
7/16 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä inhoan sua, en tykkää yhtään sun luonteesta, haista vittu, musta tuntuu että sä et käy ihan täysillä, sä oot samanlainen sekopää kuin sun isä oli.

Vierailija
8/16 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tottahan se olikin, kun oli päivän ollut kuumassa ulkoduunissa. Meni sit suihkuun, kun oli samaa mieltä.

Aviossa ollaan oltu 7 vuotta. Meil ei oo tapana ilkeillä. Paree niin, varsinkin mulla on norsun muisti ja vaikea antaa anteeksi. ;)

Vierailija
9/16 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sanoin "Sullakaan ei oo päässäs muuta kun hiukset ja niistäkin on jäljellä enää murto-osa" Mies muistaa tuon varmaan ikuisesti vaikka mun mielestä toi ei ollut kovin pahasti sanottu.

Vierailija
10/16 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

masennuksesta kärsivälle, kun en enää kestänyt häntä tukea ilman vastakaikua, haukuin että ameeballakin on enemmän eloa, ilmeitä ja persoonaa. Lisäksi olen kertonut hänen pilanneen kaiken sen mitä ikinä olinkaan ja että hän on saanut aikaan minunkin elämästä helvettiä.

Vain hyvin äärimmäisissä tilanteissa menin siihen pisteeseen että näitä lauoin.:( Tiesin, että hän oli sairas, mutta rankkaa oli ainoana elättäjänä ja hoitajana perheelle velkoineen.

Mies sittemmin ollut hoidossa, jonne ei helpolla mennyt, ja itse teen kaikkeni katuvana ettei hän enää halua kuolla.

Vierailija
11/16 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä oon sanonu kaikki nää mitä tääl jengi luettelee..

Vierailija
12/16 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sanonut miehelleni, että hän on kuin äitinsä. Totta toinen puoli... Tai enemmänkin. Äiti siis mt-ongelmainen ja vakava narsisti.

Vierailija
13/16 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että OLET SISÄLTÄ KUOLLUT!

Se on kyllä pahinta mitä sanoin. Ääh.

Vierailija
14/16 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

-sä et ole mikään oikea mies

-senkin homo

-oot mustaa täynnä sisältä

-sulla ei ole sydäntä

-oot diktaattori ja psykopaatti

-vihaan sinua

-joudun aina häpeämään sinua

-et osaa edes pukeutua

-pilasit mun elämän

-en rakasta sua enää

-oot huono isä

-oot hullu

Mies pystyisi varmasti kirjoittamaan yhtä karun listan. Yhdessä ollaan edelleen.

Vierailija
15/16 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja yrittää ajatella aivoillasi eikä aina vaan kullillasi.

jostain syystä on ex.

Vierailija
16/16 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä on ihanaa. Jotenkin ollaan niin kunnioittavassa suhteessa, että kun riidellään, niin riidellään asiasta, mutta henkilökohtaisuuksiin ei mennä.

Eksän kanssa oli sitten ihan toisin, kun jo inhottiin toisiamme sydämemme pohjasta... Sanoin ihan hirvittäviä asioita, yäk. Tosin, sain samalla mitalla takaisin! =D Eikä ne nyt sinänsä edes koskettanut, kun tiesi että toinen nyt vaan tietää ne kipeimmät kohdat itsestä ja kaikki aseet niissä riidoissa otettiin käyttöön. =D

Kuten liian nopea laukeaminen, toiveita hitaasta kuolemasta, katumisesta että koskaan tavattiin, viitteitä siitä kuinka hän on ihan samanlainen psyko kuin isänsä, "haluan kyllä seksiä muttet ole koskaan silloin paikalla", kato ittees peilistä kun alkaa taas tuo otsasuoni tykyttää... Toisaalta kun tiesin mikä parhaiten toimii ärsyttämään, niin ei siihen tarvittu sitten enää edes haukkumasanoja. Aloin vaan nauramaan kun sillä alkoi kiehua ja otin sellaisen alentuvan asenteen, jolloin siltä paloi aina päreet.

Anteeeeeks eksä sinne jonnekin! =D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi