Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pph:n palkka. Miksi ihmeessä joku

Vierailija
29.11.2011 |

haluaa tehdä työtä tuolla hinnalla? Eikä työ ole mitenkään helpoimmasta päästä. Minua on myös kysytty perhepäivähoitajaksi mutta tuolla palkalla en suostu.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska voi siinä samalla hoitaa omia lapsia. On iso etu lapselle jos saa olla kotihoidossa, ja myös alakoululaisesta on ihan mukavaa että äiti kotona kun tulee koulusta.

Palkka on toki huono, mutta aina kaikessa ei kyse ole rahasta. Jos olisi muualla töissä (ja saisi parempaa palkkaa) pitäisi lapsi/lapset herättää kesken unien ja raahata räntäsateessa hoitopaikkaan. Kun on pph:nä saa vähän rahaa (=ei tarvitse niin nopeasti palata siihen työhön mitä teki ennen lapsia) on elämä kuitenkin aika leppoista, varsinkin niiden lasten näkökulmasta mikä merkitsee monelle eniten.

Vierailija
2/7 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silti, kyllä palkan pienuus kieltämättä risoo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siirryin päiväkodista kotiin töihin ettei tarvi riepottaa omia. Palkka on aika lailla sama kun päiväkodissa!!!

Vierailija
4/7 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta toisaalta työmatkoihin ei mene rahaa, ja tosiaan omia lapsia ei tarvitse raahata päiväkotiin ja maksaa heistä maksuja. Se vähän tasapainottaa.

Vierailija
5/7 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen siis pph ja meidän kunnassa myös omista lapsista maksetaan päivähoitomaksut.. Eli saan niistä palkan myös!

Vierailija
6/7 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen siis pph ja meidän kunnassa myös omista lapsista maksetaan päivähoitomaksut.. Eli saan niistä palkan myös!

Vierailija
7/7 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

töitä, josta maksetaan jopa huonompaa palkkaa kuin tuosta. Eikä pph:a olemiseen tarvita välttämättä koulutusta lainkaan. T. pph.a ollut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä viisi