Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 169 cm ja painoni

Vierailija
29.11.2011 |

on aikuisena vaihdellut välillä 49-70 kg, tasaisesti noussut sieltä nuoruudesta. Ajattelin että yli 70 kiloon en sitä päästäisi, tänä aamuna vaaka näytti 67 kg.

Mulla on sellaiset kirveellä veistetyt piirteet, että tässä isommassa painossa näytän hitosti paremmalta kuin siellä nälkäkuoleman rajoilla. Että ei se hoikkuus vaan kaikkia pue.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite olen saman pituinen ja 65 kiloa, mua sanotaan hoikaksi. BMI taitaa olla 23 paikkeilla. On mulla läskiä siellä sun täällä mutta en nyt olekaan hakeutumassa missikisoihin.

Vierailija
2/16 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen painanut enimilläni juuri tuon 67kg ja nyt olen laihtunut 7kg vuodessa. Nyt siis painan 60kg. En tuntenut oloani lihavaksi kun painoin tuon 67kg, enkä ole laihduttanut tarkoituksella laihduin vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja painan 52kg

Ei ole ylimääräistä, mutta esim 60kg näytin jo pullealta. Että kyllä te aika tuhteja tätejä olette..

Vierailija
4/16 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukahan tässä tuhti on kun olen ollut sua laihempi :D

mutta takaisin en vaihtaisi mistään hinnasta

ap

Vierailija
5/16 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on neuroosi ihonalaisen rasvan suhteen. Rasvaprosentti on optimaalisesti 30 tienoilla naisella, jolloin hormonitoiminta pysyy hyvänä. Mutta syömishäiriöthän ovat aika yleisiä eikä siinä paljon järkipuhe auta.

Vierailija
6/16 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja paino 50kg, tissit löytyy, peppu löytyy, mutta ylimääräistä löllöä ei! Ja olen 8kk sitten synnyttänyt, synnytyksen jälkeen paino oli 60kg ja löllöä löytyi.. Just hyvä näin!

Vierailija
7/16 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja paino 50kg, tissit löytyy, peppu löytyy, mutta ylimääräistä löllöä ei! Ja olen 8kk sitten synnyttänyt, synnytyksen jälkeen paino oli 60kg ja löllöä löytyi.. Just hyvä näin!

Oot ruman laiha. Miestäski varmaa ärsyttää panna sua takaa päin ku luut vaan paukkuu vaikka se ei sitä myönnäkkää. Vai paneeko ollenkaa?

Vierailija
8/16 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 168 ja painan 67kg ja läskiä ei ole tippaakaan. Jos neiti painaa 52kg >> olet aivan liian laiha.

Vierailija
9/16 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta seksielämämme voi mainiosti, kiitos vain :)) Onneksi miehiäkin on joka lähtöön, jotkut tykkää mallinmitoissa olevista, jotkut taas tuhdimmista!! Näin meille kaikille löytyy omamme! Mukavaa joulunodotusta sinulle myös!

Oot ruman laiha. Miestäski varmaa ärsyttää panna sua takaa päin ku luut vaan paukkuu vaikka se ei sitä myönnäkkää. Vai paneeko ollenkaa?

[/quote]

Vierailija
10/16 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua on sama mies pannu mielellään kaikissa näissä em. painoissa...

ap ;)

Vierailija
11/16 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 172 cm ja painan 65 kg ja olen kaikkea muuta kuin tuhdin näköinen. Läskiä on lähinnä takareisissä ja pepussa eikä sielläkään kyllä monen kilon edestä. Lihasta on sopivasti. Olen ihan ok, jos painan alle 70 kg ja liian laiha, jos painan alle 60 kg.

Vierailija
12/16 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

etteikö mulla läskiä olis tai löysää tai miksi vaan halutaan sanoa, mutta mä väitän että näytän nyt paljon paremmalta kuin alipainoisena

ap

Vierailija
13/16 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta seksielämämme voi mainiosti, kiitos vain :)) Onneksi miehiäkin on joka lähtöön, jotkut tykkää mallinmitoissa olevista, jotkut taas tuhdimmista!! Näin meille kaikille löytyy omamme! Mukavaa joulunodotusta sinulle myös!

Mistäs sä sen tiedät onko miehes tyytyväinen? :) Ainahan se voi sulle puhua lööperiä!

Vierailija
14/16 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen 42 kg ja 169 cm ja mulla on C kupin rinnat ja säännölliset kuukautiset.Olen 21v Vaikutatte tosi lihavilta.

Vierailija
15/16 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsellesi ja yrittää saada minut uskomaan, että mieheni ei VOISI olla tyytyväinen?? :O Outoa..

Mistäs kukaan sitten sitä tietää, että onko mies tyytyväinen mihinkään, pulleaan, normivartaloon, hoikkaan... Ainahan se voi tykätä jostakin muusta ja vain puhua lööperiä! Mistäs itse tiedät onko SINUN miehesi tyytyväinen??

Joka tapauksessa, älä huoli, meillä menee oikein hyvin kaikin puolin ja vaikka sinä et sitä uskoisikaan, se ei ole millään tavalla meiltä pois :) Ihmetyttää vain tuo sinun negatiivinen asenne! Kukin saa olla sen kokoinen kuin haluaa ja missä kropassa OMA OLO parhaalle tuntuu! Sehän se on tärkeintä vai mitä?? Ja itsevarmuus ja tyytyväisyys omaan kehoon myös näyttää hyvältä ulospäin :))

Mistäs sä sen tiedät onko miehes tyytyväinen? :) Ainahan se voi sulle puhua lööperiä!

[/quote]

Vierailija
16/16 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä mitä järkeä on kinata tällaisesta asiasta. Itse olen ap:n pituinen ja painan 67-70. Ja minua pidetään hoikkana! Joku toinen olisi tosi läski saman painoisena. Itse painoin nuorena 60 kg ja olin luuta ja nahkaa lihaksiin lisäksi...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kuusi