Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rajoitatteko lastenne lukemisia?

Vierailija
28.11.2011 |

Oma 12v lukee näköjään perheväkivallasta kertovaa romaania. Minusta asia on ilmanmuuta ok. Lukee mitä haluaa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo minä luin tuon ikäisenä paljon sotakirjallisuutta. Minun mielestä 12v. saa jo lukea hieman "järkyttävämpiäkin" kirjoja. Ei tarvi aina lukea jotain ponitalli-stooreja. Kunhan on olemassa aikuinen jonka kanssa voi keskustella kirjan herättämistä tunteista. Me juteltiin paljon isän kanssa noista sotajutuista. Siitä sitten tulikin meidän yhteinen harrastus. Kauhisteltiin toisen maailmansodan julmuuksia ja ne keskustelut johti sitten ties miten syvällisiin jutteluihin etiikasta. Varmasti herätti paljon enemmän ajatuksia kuin Merja Jalon hevoskirjat, mitä toki luin myös muutaman :)

T. 21v. tyttö

Vierailija
2/7 |
28.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta lapsi ei jaksa lukea sellaista mihin ei ole valmis. Minuakaan ei ikinä ole rajoitettu, luin ja luen kypsyyteni ja elämäntilanteeni mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen lukenut jo 10-vuotiaana aikuisten fantasiakirjallisuutta, koska lasten -ja nuorten puolen kirjat tuntuivat liian yksinkertaisilta juoneltaan ja muutenkin tylsiltä.

Muutamaa vuotta myöhemmin löysin mm. sotakirja, jotka innostivat tutkimaat esim. 2. maailmansotaa paremmin.

Vierailija
4/7 |
28.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistathan halata isääsi pian ja kertoa miten ihana hän on ollut! Tuli ikävä omaa isääni, joka kuoli 1.6.2011. ohis

Vierailija
5/7 |
28.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole rajoittanut oikeastaan sen jälkeen kun poika aloitti koulun, sitä ennen katsoin mitä annoin lukea.

Vierailija
6/7 |
28.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain ala-asteikäisenä jo lukea kaikkea mitä kotoa löytyi,Tiikerin lapsesta Kamasutraan ja osa aikuisten kirjoista oli todella ahdistavia.

Vierailija
7/7 |
28.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sille tielle jäin :)