Kaveri väitti, etten saisi syödä enää mitään iltapalaksi
Laihdutan siis, kuten aloituksesta arvata saattaa. Olen saanutkin tuloksia, mutta välillä lipsuu, nyt taas palautumassa ruotuun.
Aloitin 96kg:sta, nyt oli jo 89, mutta tuli pari kiloa heti, kun mielialasöin parilla viikolla vähän kaikkea väärää. Tiedän itsekin sen.
Tänään olen syönyt tasan tarkkaan nämä:
Kaurapuuro, ei iso annos, ei mitään lisukkeita
Salaatti (jääsalaatti, kurkkua, 1 tomaatti)ei mitään kastiketta koskaan. Salaatin kanssa pieni kauhallinen kylmäsavulohisalaattia. On joku smetana tms. pohjainen, eli tuhtia tavaraa.
2 jälkiuunileipää, siis niitä ruispalan mallisia, kaksi semmoista puolikasta siis, päällä molemmissa vähän maksamakkaraa ja 2 siivua juustoa.
Nakkikeitto, itsetehty, aika normaalikokoinen annos, ehkä semmoinen kaupan keittoannoksen kokoinen. Ruokalusikallinen ranskankermaa (täysin turhaa, mielitekosortuminen.....)
Ei mitään muuta, 2,5 litraa on mennyt vettä.
Onko tuo niin paljon liikaa, etten voi iltapalaksi otta paria mandariinia tai pientä salaattia tai pientä leipää.
On kuulkaa perkeleenmoinen nälkä kovan jumpan jälkeen ja siis ruumiillista työtä teen ihan koko päivän ja joka aamu vitosen sauvakävelylenkki.
Kommentit (6)
ihan sama, vaikka vetäisit ne kaikki eväät illalla seitsemältä, jos kalorit pysyy hanskassa.
ihan sama, vaikka vetäisit ne kaikki eväät illalla seitsemältä, jos kalorit pysyy hanskassa.
Ei tartteis nähä nälkää ja kärsiä.
Nyt tee munakas itelles iltapalaks ja voihin, että saat energiaa.
Turha tapella kun voi itse laskea ja todeta voiko syödä vai ei.
vaikka en ole millään muotoa laihduttamassa. Mitä ihmettä oikein syöt rasvaisia leivänpäällisiä ja "sorrut" rasvaa tihkuviin ruokiin koko ajan, jos kerran haluat painoasi pudottaa?
jälkeen täytyy syödä jotain, syö iltapalaksi 250g maitorahkaa sekä mehukiettio, majoja mitä lienee millä rahkan saa alas. Ei nälkäsenä saa menn nukkumaan, ja jumpan ehdottomati on syötävä. Kroppa tarttee sen palautuakseen.