Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko 38-vuotias enää olla haluttava miesten silmissä?

Vierailija
28.11.2011 |

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta onneksi tässä iässä ei ole enää riippuvainen miesten ihailusta.

Vierailija
22/46 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja en oikeasti katsele "sillä silämällä" kovin nuoria miehiä. Tuntuvat niin tenavilta ja keskentekoisilta. Haluan miehen, joka on kumppani eikä lapsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin sellaisten yli 50-vuotiaiden miesten.

Vierailija
24/46 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos nainen on laittanut itsensä kauniiksi.

Itse kuitenkin muhinoin 19 - 25 v naisten kanssa, mutta kyllä joskus paremman puutteessa on 40 v kelvannut jos on hoikkavartaloinen ja kauniit rinnat.

T: mies 52 v.

Vierailija
25/46 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tollasta tarvitsee kysyä, niin todennäköisesti ei voi olla vaikka olisi 25 v. Minä täytän kohta 40, mutta mun ei tarvitse tuollaista pohtia :)

Vierailija
26/46 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

iästä kiinni vaan asenteesta! Mä olen 50v ja kiinnostan sekä ikäisiäni että nuorempia miehiä jos sellaisesta olisin innostunut. Mutta ei sitä arkielämässäkään voi olla huomaamatta ihan ilman että olisi haku päällä.

t onnellisesti aviossa

Vierailija
27/46 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä nuorissa on yhtälailla löysäperseistä ja ylimeikattua hevosen naamaa. Ei ole iästä pätkääkään kiinni. Nuoressa viehättää se, että niihin uppoo kaikki ja ovat vähempään tyytyväisiä. Hyvännäköinen 38 on paljon vaikeampi pokata kuin 18. Ja tämä on todistettua faktaa.

Vierailija
28/46 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kukaan täysijärkinen nelikymppinen mies ei kehtaa esitellä julkisesti 18 vuotiasta tyttöystävää

miehet kyllä valitsevat sen 18-vuotiaan, vaikka olisi pulleakin, ja se 38 vee olisi muuten paremman näköinenkin.

Kyse on ihan biologiasta, ei ne penistelineet sille mitään mahda.

Ja useimmat ei halua edes panna oman tyttärensä ikäisiä. Eli olet kyllä pahasti väärässä.

Vierailija
29/46 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olin sen verran haluttava, että hän kosi minua. Eikä kyllä ollut pulaa miehistä ennen sitäkään. Olin tosin sinkku ja minulla oli aikaa ja rahaa pitää ulkonäöstäni huolta.

Vierailija
30/46 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellasten 5-kymppisten.

Pari-kolmekymppiset miehet pörräävät kimpussa paremman seksin toivossa.

Vierailija
31/46 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kuitenkin muhinoin 19 - 25 v naisten kanssa, mutta kyllä joskus paremman puutteessa on 40 v kelvannut jos on hoikkavartaloinen ja kauniit rinnat.

Eiköhän normaali nuori nainen halua itsekin vähän nuorempaa ja suorituskykyisempää partneria. Tuon ikäisellä nyt ei enää oikein ota eteen. Pylly ja mahakin roikkuvat jo aika ikävästi, ja hiusraja lähestyy uhkaavasti niskaa.

Isää hakevat ovat sitten eri asia.

Vierailija
32/46 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kukaan yli 38v harrasta enää seksiä, sehän on teinien yksinoikeus ;)

Vierailija
33/46 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen elämäni aikana rakastunut/ihastunut 3 naiseen, kaikki ovat tuolloin olleet n. 40-vuotiaita. 40-v naisissa vaan on jotain tosi puoleensa vetävää, olisko se sitä että nuoruuden epävarmuus on jo selätetty, ollaan itsevarmoja, kauniita, säteileviä, mutta vielä ei olla sellaisia kuivia vaihdevuodet ylittäneitä tätejä. Itse olen 30-v.

Terveisin heterosuhteessa elävä mahdollinen bi-nainen

Vierailija
34/46 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kuitenkin kaikkein tyytyväisin siihen että mä olen edelleen mun miehen mieleen.

Silti en voi olla kertomatta että kyllä mut huomaan muutkin miehet.

Nuoret miehet on nykyään kimpussa, mä en tiedä mikä niitä vaivaa? mä en itse syty ollenkaan parikymppisistä ja on kiusallista kun ne liimautuu kylkeen jossain kapakassa.

Yks päivä kun olin tankkaamassa autoa, niin sen viereisen tankin tankkaaja rupes flirttailemaan, se oli ihan hauskaa, piristi kummasti mieltä ja päivää :)

Vierailija
35/46 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän normaali nuori nainen halua itsekin vähän nuorempaa ja suorituskykyisempää partneria. Tuon ikäisellä nyt ei enää oikein ota eteen. Pylly ja mahakin roikkuvat jo aika ikävästi, ja hiusraja lähestyy uhkaavasti niskaa.

Isää hakevat ovat sitten eri asia.

huonoja rakastelijoita kuin sinä ja yhtä huonossa kunnossa.

Kun on hyväkuntoinen ja jaksaa yhtäsoittoa tunnin niin kyllä ne nuoret kuule ihan valtavasti tykkää.

Taidan tilata taas tänään yhen 21 v upean naisen ja mennään läpi kaikki asennot.

Vierailija
36/46 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Vierailija
37/46 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, olen 46 ja edelleen haluttava miesten silmissä. Muidenkin kuin aviomiehen.

Vierailija
38/46 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

R.I.P.

Vierailija
39/46 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä kelpuuttaisin hyvinkin esim. hänet, jos olisi vielä vapailla markkinoilla:

Vierailija
40/46 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä kelpuuttaisin hyvinkin esim. hänet, jos olisi vielä vapailla markkinoilla:

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=qG59oRekc7U" alt="http://www.youtube.com/watch?v=qG59oRekc7U">http://www.youtube.com/watch?v=qG59oRekc7U</a&gt;

aikalailla tuon näköinen on eräs nainen joka ilmoituksissa käyttää sanaa kaunotar. on noin 40 vuotias, mutta hoikka kroppa ikäänkuin 20 vuotiaalla. rinnat sillä on kyllä aika pienet eli olisko koko jotain kahvikuppi. tykkäisin todella lujaa jos olisi rinnat b tai c. kauheen isorintaisista ja isoperseisistä en tykkää.

noissa ilmoituksissa tuolla netissä on usein myös tummia naisia eli siis ulkolaisia ja on se kumma, että kaikilla neekereillä on isot perseet. en tykkää yhtään.

parasta on nuori suomalainen nainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yhdeksän