Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä lähtien exän "uusi hoito" lakkaa olemasta uusi?

Vierailija
28.11.2011 |

Olen nyt parin päivän ajan törmännyt useasti tähän ilmaisuun, joten kysynkin koska uusi hoito ei ole enää uusi? Riittääkö kaksi vuotta?

Saanko itse armahduksen jo, kun jätin exän ja lapsen ja lähdin uuden miehen matkaan, kun yhdessä olemme olleet kohta 15v, eli 3 v kauemmin kuin exän kanssa?

Vai eikö toka avioliitto koskaan voi kumota sitä pyhää ekaa?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
28.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä lähtien exän "uusi hoito" lakkaa olemasta uusi?

kun se on vanha (eli entinen). :)

Vierailija
2/10 |
28.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettinyt olen, jotta onko näiden av-mammojen uudet kumppanit myös vain uusia hoitoja vuosikaudet, kuten heidän entisten miestensäkin uudet.

Jännä ilmiö. Mun exällä tosin on oikeasti vain uusia hoitoja, jotka kestää sen pari kuukautta, joten minä voin niin sanoa! :D Itselläni ei vielä ole ollut kuin yksi..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
28.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaushan riippuu siitä, keneltä sitä kysytään. Jätetty ex/kaipaaja on luultavasti lopun elämänsä sitä mieltä, että seuraava kumppani on uusi hoito.:)

Vierailija
4/10 |
28.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun se on vanha (eli entinen). :)

Vierailija
5/10 |
28.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun miehen ex-avovaimo jätti mieheni 11vuoden yhessä olon ja yhden lapsen syntymän jälkeen.. Lähti toisen miehen matkaan. Mies alkoi seurustelemaan mun kanssa 1,5v sen jälkeen kun exä oli häipyny, niin olenko mä muka joku uus hoito??? Siis joopa joo. Me ollaan naimisissa ja meillä on 1 yhteinen lapsi, en todellakaan ole mikään hoito. Ihan yhtä lailla miehen exä on kihloissa ja hänellä on 2 uutta lasta kihlattunsa kanssa. Eikä mielestäni tuokaan mies ole mikään uusi hoito, kuten ei miehenikään mielestä. Me onneksi ollaan kaikki aikuisia ja osataan suhtautua näihin asioihin kuten aikuiset. Lisäksi, mikä tärkeintä, míeheni ja hänen exänsä lapsella on hyvä olla molemmissa perheissä. Tuntee olevansa tärkeä, rakastettu ja aivan yhtä arvokas kuin sisaruksensa. Sääli etteivät kaikki osaa suhtautua oikein exiensä elämään.

Vierailija
6/10 |
28.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin silloin uusi hoito pysyy uutena ja erityisesti hoitona aina.

Jos taas ero ehti olla selvä ennen uuden jutun alkamista niin silloin uusi hoito muuttuu joskus vanhaksi.

Vierailija
7/10 |
28.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin silloin uusi hoito pysyy uutena ja erityisesti hoitona aina.

Jos taas ero ehti olla selvä ennen uuden jutun alkamista niin silloin uusi hoito muuttuu joskus vanhaksi.

t: ap

Vierailija
8/10 |
28.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos uusi suhde alkoi kun vanha oli vielä voimassa niin silloin uusi hoito pysyy uutena ja erityisesti hoitona aina.

OIKEASTI näin ajattele. :)

3

Vierailija
9/10 |
28.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

katkerilla naurettavilla exillä on tapana kuvitella(!), että he ovat merkinneet enemmän kuin heidän jälkeensä suhteeseen tullut ihminen. Se on vain pipipäiden kuvitelmaa siis. Siksi ne katkerat exät aina rääpivät päätään.

Vierailija
10/10 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi hoito on hoito niin kauan, kunnes vanha vaimo(ke) lopettaa katkeran kaipauksensa ja jatkaa elämäänsä eteenpäin ja antaa exän elää omaa elämäänsä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi