Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

46v ja hiukset puoleen selkään

Vierailija
16.10.2024 |

Tekis mieli pätkäistä lyhyeksi. Mulla on lyhyet olleet viimeksi vähän yli 20vuotiaana. Kannattaako?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei

Vierailija
2/15 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on punaruskeat ja puoleen selkään, niin on hot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerjäät kehuja.

Vierailija
4/15 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse myös täsmään kuvaukseen ja sanon ettei kannata. Tässä iässä ei tiedä kasvaako enää miten takaisin eli lyhennän vasta kun alkaa oheta tai käydä huonokuntoiseksi. Mitä ei välttämättä tapahdu, 22 vuotta vanhemmalla äidilläni on vielä pidemmät ja paksummat hiukset ja aina pitää ne kivoilla kampauksilla.

Vierailija
5/15 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerjäät kehuja.

Aika kaukaa haettua, koska ei ap niitä hiuksiaan edes juurikaan kuvaillut. 

Vierailija
6/15 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos huvittaa leikata niin leikkaa.

Minä olen 43 ja juuri kasvatan tukkaa kun yli vuosikymmenen ovat olleet lyhyehköt. Lapaluiden alakohtaan ovat tällä hetkellä ja tiedän että kasvavat polviin saakka paksuina jos annan kasvaa. 

Vierailija
7/15 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen elämäni aikana tavannut ehkä kolme tai neljä naista, joille lyhyet hiukset ovat oikeasti sopineet. Ja heillekin pitkät olisivat ehkä sopineet paremmin.

8/15 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on myös tosi pitkät hiukset. En leikkaisi lyhyeksi, mutta välillä tekisi mieli vähän olkapäiden yli ulottuvia eli pitkää polkkaa. Toisaalta ei uusi pituus tuntuisi piristävältä kuin muutaman päivän. 

Vierailija
9/15 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen nelikymppinen ja hiukset ulottuu persiille. En ole kyllä pelkän ikääntymisen vuoksi ajatellut näitä pätkäistä, ehkä sitten jos alkavat kivasti ohenemaanntai jos jonain päivänä kyllästyn pitkiin hiuksiin. 

Jos tekee mieli pätkäistä niin pätkäise, hiuksia ne vaan on. Mutta sun iällä en näe olevan asian kanssa sinällään mitään tekemistä :)

Vierailija
10/15 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät on helpommat, ei tarvitse kampaajalla käydä eli säästyy. Korona kasvatti itselleni pitkät ja nyt en enää niistä luovu.

Vierailija
11/15 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on punaruskeat ja puoleen selkään, niin on hot.

Minulta löytyy, lainehtivat ja latvoista kihartuvat, aurinko vaalentaa raitoja varsinkin kasvojen viereen. 

Vierailija
12/15 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun hiusraja on niskassa.

M46

Vierailija
13/15 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen elämäni aikana tavannut ehkä kolme tai neljä naista, joille lyhyet hiukset ovat oikeasti sopineet. Ja heillekin pitkät olisivat ehkä sopineet paremmin.

Olet sokea. Suurimmalle osalle sopii kasvojen muotoa varten leikattu paremmin. Ja pitkiä hiuksia ei voi leikata kasvojen muotoja varten kuin harvoissa tapauksissa jotka muutenkin näyttävät malleilta.

Se, että sinä kiihotut pitkistä hiuksista ei tarkoita sitä että ne sopisivat kenellekään paremmin. Sen ymmärtäminen vaatisi aivoissa asustavaa visuaalista lahjakkuutta, ei kullin vinkeiden kanssa samaa mieltä olemista. 

Vierailija
14/15 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet 46 etkä osaa ajatella itse? Leikkaa kananp.

Vierailija
15/15 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerjäät kehuja.

Aika kaukaa haettua, koska ei ap niitä hiuksiaan edes juurikaan kuvaillut. 

Tämä. Tuohan on ihan normaalia.