Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heipsis!

09.11.2005 |

Olen nyt ollut 4v yhna ja isä tavannut lastaan 2kertaa vuodessa jos sitäkään.Olen yrittänyt saada tapaamisia säännöllisiksi mutta isällä aina selityksenä rahan puute ja lastenvalvojan mielipide asiaan oli ettei isän ole pakko tavata jos ei halua koska minulla yksinhuoltajuus.Asia olisi kuulema eri jos meillä yhteishuoltajuus!Lapsi nähnyt isän viimeksi kesällä ja saanut puhelin soiton isältä syyskuun alussa.Ei kovin usein isä soittele tai tapaa häntä.Isälle uusperheensä tärkeempi kuin lapsi ja vaikeahan on yhteyttä lapseen pitää kun uusi puoliso ei anna koska ei hyväksy miehen lasta!Lapsi ei puhu enää isästä eikä kysele mutta ikävä vaivaa silti.Päiväkodissa keväällä oli vaikeaa kun löi muita ja sen vuoksi pyysivät käyttämään psykologilla.Käytiin psykologin juttusilla ja hän sanoi että lapsi normaali,hänellä vain purkautuu ikävä agressiivisuutena mutta tasoittuu ajan kanssa.Ja niin tasoittui mutta nyt ilmeni asia ettei lapsi siedä toisiaan lähellä ja sen vuoksi haluavat päiväkodissa taas jutella oman psykologin kanssa ja tehdä psykologisen testin lapselle!Luulen että lapsen oireilu johtuu siitä kun toiset kiusaavat häntä siellä.Olen asiasta sanonut mutta sanoivat vain että myös lapseni äryttää käytöksellään toisia.Kyllähän meistä jokainen laittaa vastaan ja sanoo jos kiusataan ja tuskin kukaan alistuu kiusattavaksi!Haluaisin neuvoja asiaan..!

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla