Kenenkään muun mies lähdössä sinkkuristeyilylle? :S
Omani lähtee ens vkl ja suoraan sanottuna en tiedä olenko kotona odottamassa kun palaa.
Kommentit (14)
Sattuiko vaan olemaan sinkkuristeily, vai meneekö itse tarkoituksella. On hieman eroa meneekö duuniporukan kanssa pikkujouluristeilylle vai ihan itse valitsemalleen pokailudokailureissulle.
Tosin en ole sinne erityisesti suunnitellut meneväni, vaan meillä on firman pikkujouluristeily ja huomattiin ihan sattumalta, että samaisella laivalla on samaan aikaa joku Suomi24h-sinkkuristeily. Kyllä tästä on huumoria revittykin täällä töissä, kun kukaan lähtijöistä ei taida olla sinkku :-)
n39
Jos haluat mielipiteitä niin kerrotko vähän lisää taustoja?
- miksi mies menee, onko varta vasten menossa vai onko toi sinkkuristeily sattumalta samalla laivalla
- onko teillä parisuhdeongelmia
- oletatko automaattisesti että mies pettää (teillä ei siis luottamusta ilmeisesti ole, tai sinulla ainakaan...)
jos mies vaikka lähtee seuraksi kollikavereilleen niin ei kai tuo poikkea normiristeilystä, jossa vedetään lärvit ja joku (ei välttämättä miehesi) saa pillua.
olisin huolissani siitä, että seurustelet noin juntin miehen kanssa, jolle kännäysristeily on(?) elämän huippuhetkiä, joita ei voi missata.:)
Ongelmia on ollut jo jonkin aikaa parisuhteessa ja luottamus pula on suuri. :S
ap
mutta mitä olen kuullyut moisista risteilyistä (ja risteilyistä ylipäätään) niin miehet on kikkelinsä vietävissä ja kiimaisia eukkoja riittää.
ap
Ja lähinnä siis pohdin että meneekö muiden miehet tollaisille ja onko se ihan ok teistä? Omani ainakin väitti ettei tiennyt kyseessä olevan sinkkuristeily.
...mistä noi ongelmat johtuu? Mies on jatkuvan kontrollin ja kyyläyksen alla, epäillään turhaan pettämisestä... tuttua huttua...
ap
Ja lähinnä siis pohdin että meneekö muiden miehet tollaisille ja onko se ihan ok teistä? Omani ainakin väitti ettei tiennyt kyseessä olevan sinkkuristeily.
Voi jessus, joku muu varmaan on varannut risteilyn eikä ole voinut aavistaa että jonkun pikkuvaimolle tuottaa suurta tuskaa kun samalla laivalla on "sinkkuja", noita pelottavia miestennielijöitä. Eikä tosiaan mahdollisesti ole tiennyt varaajakaan että on joku "teemaristeily" kyseessä.
Mun mies menis tollaselle risteilyle jos sitä huvittais. Niitä pelottavia sinkkunaisia se tapaa varmaan ihan muutenkin tuolla maailmalla kulkiessaan, eikä ole niiden matkaan lähtenyt.
...mistä noi ongelmat johtuu? Mies on jatkuvan kontrollin ja kyyläyksen alla, epäillään turhaan pettämisestä... tuttua huttua...
ap
Meidän ongelmat johtuu ihan muista asioista kuin mun kyttäämisestä. Jos olisin kytännyt olisin tajunnut asioiden olevan huonosti jo aikaa sitten. Asioita sen enempää puimatta mies petti luottamukseni ja sen takia mietin täällä että meneekö nusasee ekaa porttoa joka laivalla kävelee vastaan :(
ap
Pettää voi missä vaan. Vahtimisella ei voi ketään estää. Pettäminen on kiinni siitä omasta puolisosta, jonka ajatuksiin, haluihin ja tekoihin ei valitettavasti voi mitenkään itse vaikuttaa vaikka kuinka haluaisi. Jos luottamus on mennyt niin eihän sitä millään risteilyltä poisjäämisellä muuteta suuntaan tai toiseen.
Miksi et enää luota? Onko kyseessä miehen teot vai oma epävarmuutesi? Nyt miehen kanssa juttelemaan syistä ja siitä mitä asioille voi tehdä.
ja siitä seurannut minun epävarmuus meihin ylipäätänsä. Tottahan tuo että pettää voi missä vain mutta jotenkin tuollainen risteily antaa mielestäni ehkä suuremman tilaisuuden pettämiselle kuin muualla.
ap
keskustella ihan vakavasti parisuhteestanne miehesi kanssa?
Oletteko naimisissa, kihloissa? Kerro epävarmuudestasi.
Se nyt vain on niin, että ketään ei voi kontrolloida. Ja pettää voi missä tahansa milloin tahansa.
Itse olen joka seurustelusuhteessa ajatellut niin, että mitä en tiedä, se ei mua vahingoita.
Nyt olen aviossa ollut 11 vuotta (yhdessä jo 18 v.) ja mitään ongelmia ei ole ollut. Välillä sitä miettii, että onkohan jotain joskus tapahtunut, mutta mitä en tiedä, se ei mua satuta. Itselläni on puhdas omatunto ja tämä vaikuttaa varmasti siihen, että pystyn mieheeni luottamaan. Itseluottamus ja omanarvontunto pitää olla kohdillaan luottamusasioissa...
Jos mun mies ottais puheeksi tollasen, niin sanoisin että tottakai saa lähteä ja todellakin ihan sinkkuna!