Piriseekö teidän pikkukoululaisilla puhelimet monta kertaa aamussa?
Eka soitto tuli 7:20 ja siitä sitten soi tasaisesti aina tähän saakka kun lapsi lähti menemään kouluun. 2 luokkakaveria soittelivat. En ymmärrä miksei voida sopia treffejä tiettyyn aikaan tiettyyn paikkaan vaan pitää jatkuvasti rimputella.
Kommentit (11)
Puhelin ei ole koskaan soinut aamulla.
Olisiko sukupuolisidonnaista? Meillä on poika ja hän ei puhelimessa höpöttele muutenkaan, jos ei ole pakko ;)
ja auta armias jos viet lapsen kouluun niin siitä saa koko kylälle soittaa kymmeniä kertoja, kuka tulee mukaan, kuka ei, mahtuuko vielä jne. toisten lapset myös komentelee mihin aikaan pitää heitä olla hakemassa, jestas...
enkä ota ketään mukaan, koska tuo soitteleminen ja sopiminen on ärsyttävää. Jos voisi illalla sopia valmiiksi, mutta ei kun pitää aamulla vielä säätää. Haluan syödä rauhassa aamiaisen lapseni kanssa. On huonoa käytöstä soitella ennen kahdeksaa. Opettakaa lapsillenne tapoja.
ja perheestä löytyy sekä tyttö että poika. Eli osaavat sopia kavereineen asiat.
Joskus yksi kaveri soitti joka aamu. Mainitsin tästä asiasta kaverin äidille, joka ei tiennyt asiasta. Puhui lapsellee, ja soittelu loppui. Lapsille pitää opetta puhelinkäyttäytymistä.
tämä johtuu tosin siitä, että meidän tytöllä on vain yksi kaveri jonka kanssa noita koulumatkoja voi kulkea (sama matka, sama koulunalkamisaika). Yleensä se on mun tyttö joka soittaa kaverille kertaalleen ja sopii menevätkö bussilla vai jomman kumman vanhempien kyydillä.
kaveri ennen kuin lähtevät kouluun. Asutaan ihan koulun vieressä.
Meillä kaikkien puhelimet äänettömällä aamuisin.
ja auta armias jos viet lapsen kouluun niin siitä saa koko kylälle soittaa kymmeniä kertoja, kuka tulee mukaan, kuka ei, mahtuuko vielä jne. toisten lapset myös komentelee mihin aikaan pitää heitä olla hakemassa, jestas...
Että minä siunaan taas koulukuljetusta. Kun asutaan tarpeeksi kaukana koulusta, noustaan bussiin ja sillä selvä, se kuljettaa tasapuolisesti kaikki.
Minun lapseni ovat aamuisin niin äkäisiä, että ei niille taatusti kukaan soita vapaaehtoisesti jos ei ole jotain aivan ihmeellistä asiaa.
hyvin harvoin soittelevat, lähinnä läksyjä, jos ovat pois koulusta.
Olisiko sukupuolisidonnaista? Meillä on poika ja hän ei puhelimessa höpöttele muutenkaan, jos ei ole pakko ;)