mitä tehdä? Äidistäni kyse
Äitini on 40v, minä itse 18 ja olen vanhin lapsi. vanhempani ovat eronneet pitkän avioliiton jälkeen jonka aloittivat jo nuorena, eli kumpikaan ei oikein ehtinyt elää omaa nuoruuttaan. noh, äitini aloitti sen nuoruuden viettämisen eron jälkeen, baarit ja ravintolat tuli tutuiksi, me lapset olimme kotona. joka toinen vkl olimme isämme luona, äitini mennä viiletti ystävineen, ja myös hänen viikonloppuna. nykyään asun omillani ja äitini menee edelleen, ei tosin enää yhtä tiuhaan. aina on jotakin, jos ei baarireissua, niin muuta. ja silloin pitäisi löytää pikkuveljelle hoitaja kun on hänen viikonloppu, ja tämä tehtävä on langennnut mulle (kun olen muutenkin paljon hoitanut) pakko on ottaa, koska jos kieltäydyn, menee veli joko äidin ystävän, tai mummon luo, eikä viihdy niissä paikoissa enää ollenkaan ja sitten soittelee minulle surullisena kun en häntä ottanut! mutta veljen on vaan mentävä, kun äiti niin sanoo. olen tästä sanonut äidilleni ja saan aikamoiset vihat niskoihini, että hänen menojaan eivät lapset määrää. mitä tehdä? toisaalta kiltti puhe ei auta!