Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

arvostaisitko itsetehtyä joululahjaa tuttavalta tai sukulaiselta?

Vierailija
27.11.2011 |

tai annatko itse itsetehtyjä lahjoja?

Itsellä pienen pieni budjettu ja mietin että ystävien kanssa en välttämättä vaihda lahjoja tänä vuonna vaan ainoastaan perheen kesken. mutta siis pitäisittekö vaikka maalauksesta? tai itse käsintehdystä kalenterista? villasukkia yms lapasia...

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi jos olet oikeasti tosi lahjakas, niin sittenhän se on upea lahja. Mutta harrastelijan maalaukset jäävät pöytälaatikkoon, jos tulevat ilman kehyksiä eivätkä ole oikeasti hienoja. Kuinka moni laittaisi pysyvästi seinälleen jonkun harrastelijatyön jos kyse ei ole esim. lapsenlapsen hellyyttävästä teoksesta..?

Itse pidän herkkulahjoista, jos ne ovat siistejä ja kauniita. Kaikki kuluva on hyvä juttu mielestäni. Itse en käytä villasukkia missään tilanteissa, joten niille minulla ei ole käyttöä. Kuljen talvellakin kotona paljain jaloin. Käsintehty kalenteri kuulostaa mielenkiintoiselta, millainen se olisi?

Vierailija
2/9 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee vaan ; ) Jostain kivasta langasta,ei-niin-karheasta..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olisi hyvä kun säilyy pitkään, ja rakastan hedelmäkakkuja, mutta en saa itse koskaan onnistumaan.

Myös itsetehty sinappi olisi kiva saada.

Ja arvostaisin kovasti villasukkia tai tumppuja.

Vierailija
4/9 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsetehtyjä lahjoja ei voita mikään. Mielellään kuitenkin käyttölahja, ehkei maalausta kuitenkaan.

Lisätään listalle kaulahuivi ja pienille lapsille kudottu kauluri.

Vierailija
5/9 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi jos olet oikeasti tosi lahjakas, niin sittenhän se on upea lahja. Mutta harrastelijan maalaukset jäävät pöytälaatikkoon, jos tulevat ilman kehyksiä eivätkä ole oikeasti hienoja. Kuinka moni laittaisi pysyvästi seinälleen jonkun harrastelijatyön jos kyse ei ole esim. lapsenlapsen hellyyttävästä teoksesta..?

Itse pidän herkkulahjoista, jos ne ovat siistejä ja kauniita. Kaikki kuluva on hyvä juttu mielestäni. Itse en käytä villasukkia missään tilanteissa, joten niille minulla ei ole käyttöä. Kuljen talvellakin kotona paljain jaloin. Käsintehty kalenteri kuulostaa mielenkiintoiselta, millainen se olisi?

harrastan taidetta ja minua ovat monet kehuneet. mutta on totta että vaikka joku pitäisikin jostain piirustuksesta yms. se ei välttämättä lahjana tule käyttöön.

kerran tein kaverilleni kalenterin paksulle piirustuspaperille ja piirsin kuvat ja kirjasin päivät niinkuin oikeassa kalenterissa. kontaktoin joka sivun erikseen että on kestävä. kirjoitin vielä runot joka sivulle kyseisestä kuukaudesta. ainakin tuo kalenteri on ollut aina esillä kun käyn kylässä. :D eri asia sitten jos se aina piilotetaan kun lähden heheeh

mutta toki leipominenkin tulee halvaksi jos antaa jotain pullia yms muffineita jossain kivassa korissa yms.

Vierailija
6/9 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai talvireippailuun sopivat säärystimet.

Maalausta en haluaisi, koska en tiedä vastaisiko se makuani.

Huovutettuja pannulappuja olen myös käyttänyt.

Itse olen tehnyt ostettujen lahjojen lisäksi kermakaramellejä ja suklaakonvehteja, vaikka halvemmaksihan tulisi ostaa kaupasta konvehtirasioita.

Vierailija
7/9 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kudottu juttu. Olisin otettu jos joku olis mun takia nähnyt vaivan tehdä.

Vierailija
8/9 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole varovainen koriste-esineisen kanssa. Taulut, keramiikka... Ne on pakko laittaa esille, vaikka eivät miellyttäisi silmää ihan oikeasti. Käyttöesineet ja ruuat sen sijaan ovat kivoja.

- pannulaput

- sinappi koristeellisessa purkissa

- lapaset

- villasukat, kaulaliina...

- kestokauppakassi

- ovikranssi

- kuivakukkaasetelma

Siis ihan vaikka kuinka moni käsin tehty on kiva!

Vierailija
9/9 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapaset tai villasukat olisivat pop. Sitten myös joku jouluinen kakku tai joululeipä tms jonka voi tarvittaessa vaikka pakastaa jos sen saa etukäteen. Ihania lahjoja!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi