Miehelle joululahja?
Ma olen ehka vahan kummallinen, mutta siita lahtien kun meilla on ollut lapset, olen ollut sita mielta, etta rahat pistetaan yksinomaa lasten lahjoihin, eika toisillemme osteta mitaan. Mulle tuo niin paljon iloa nahda lasten onnelliset kasvot, etta se riittaa mulle "lahjaksi". Eli joka vuosi sanon, etta ei sitten lahjoja toisillemme, ja mies ostaa kuitenkin jotain (kraasaa) ja on pettynyt, etten ostanut hanelle mitaan.
Jos ostatte jotain miehillenne, niin mita (mulla ei ole edes mitaan ideoita), vai loytyyko muitakin, jotka eivat osta mitaan ja asia toimii?
Kommentit (3)
Meillä ei myöskään osteta aikuisille. Äitini ja anoppini ostaa aina meille jotain vaikka kuinka on sovittu ettei osteta. Me ollaan joku pieni juttu ostettu myös heille sitten :)
Mutta minä en osta miehelleni eikä mies minulle. Käytetään ne rahat lasten lahjoihin.
n 2-3 pientä mutta tarpeellista/viihdyttävää lahjaa. Kuten esim kirjoja, vaate (joo, saattaa olla ihan sukkia, kaulahuivi tms) tai jotakin pientä harrastukseen liittyvää. Joskus me kirjoitetaan "salaa" lahjalistoja toiseillemme josta toinen sitten osaa valita jonkun. Yllätys se kuitenkin on koska ei tiedä minkä lahjan toinen on valinnut.
Jos sopimus on yhteinen niin homma toimii, mutta teillä mies ilmeisesti odottaa lahjaa, joten sopimus ei ole yhteinen. Osta vaik joku vaate, hajuste tai harrastukseen liittyvä. Sinä tunnet miehesi maus paremmin kuin me täällä.