Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos olisi pakko valita, luopuisitko suklaasta vai seksistä?

Vierailija
27.11.2011 |

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksistä ilman muuta. En harrasta sitä nytkään, ei vain kiinnosta enää. Suklaa sen sijaan on hyvää.

Vierailija
22/42 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että se panee ihmiset tekemään hulluja asioita, tai että se on rinnastettavissa ihmisoikeuksiin jokaisen vammaisenkin saatava seksiä.

Mulle seksi ei ole mikään juttu, olen 30 vuotias ja ollut seksittä jo 5 vuotta. Ajattelin luopua aivan tykkänään siitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ikinä ollut minulla nautinto. Joskus saatan kaupasta ostaa, mutta erittäin harvoin tekee mieli. Eli helppo valinta tämä oli.

Vierailija
24/42 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi ajatella luopuvasi ihanan paksusta ja täyteläisestä Snickers-patukasta!

Vierailija
25/42 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun suklaa on paljon suurempi nautinto.

Vierailija
26/42 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta suklaata tekee joskus mieli.

Vierailija
27/42 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaasta tietysti, sillä en voi edes sietää suklaata.. Olen kai epätyypillinen nainen mutta suklaa on mielestäni PAHAA!

Vierailija
28/42 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön sitä muutenkin tosi vähän. Seksiäkin saan liian vähän, mutta parempi sekin kuin ei mitään..

Vierailija
29/42 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli helppo valinta

Vierailija
30/42 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaata syön joskus, ainakin jouluna.

Vierailija
31/42 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi vaikeaa luopua pähkinäsuklaasta.

Vierailija
32/42 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten erittäin helppo valinta: seksistä luopuisin.

Vierailija
33/42 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

panit pahan kuiteski luopuosin suklaasta

Vierailija
34/42 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksistä. Etenkin jos olis yleisesti karkki vs. seksi. Olen nyt miehen haluttomuuden vuoksi ollut jokusen kk ilman seksiä ja täytyy sanoa, ettei kyllä itseäkään juuri koskaan haluta. En ole muutenkaan ikinä pitänyt seksiä mitenkään supererityisen tärkeänä asiana.

Vierailija
35/42 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jännä miten media toitottaa nykyään miten seksi on niin perustavalaatuinen vietti että se panee ihmiset tekemään hulluja asioita, tai että se on rinnastettavissa ihmisoikeuksiin jokaisen vammaisenkin saatava seksiä.

Mulle seksi ei ole mikään juttu, olen 30 vuotias ja ollut seksittä jo 5 vuotta. Ajattelin luopua aivan tykkänään siitä.

Noh, miehillehän se onkin. Niillä koko elämä pyörii sen ympäriläe ja sitä nyt yritetään saada naisetkin samaan jamaan.

Ainoa vaan, että naisilla on aivotoimintaa ylempänäkin kuin haarovälissä. Hyvä juttu meille, huono miehille. Mutta kukapa niistä nyt vitutkaan välittää oikeastsaan.

Vierailija
36/42 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi ei kiinnosta ollenkaan ja suklaakin lihottaa kamalasti määräänsä nähden.

Mutta jäätelöstä olisi kyllä vaikea luopua.

Vierailija
37/42 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molempia käytän, välillä enemmän, välillä vähemmän. Mutta ilmankin pärjäisin ihan hyvin. Mutta jos olisi pakko valita toinen, niin ehkä luopuisin suklaasta.

Vierailija
38/42 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olen TODELLA perso makealle (erityisesti suklaalle) ei sen puuttuminen varsinaisesti huonontaisi elämääni kun taas seksin puuttuminen (jos siis nyt saisin tietää etten enään koskaan saa munaa) tekisi minut hyvin onnettomaksi.

Vierailija
39/42 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei suklaakaan kovin tärkeää ole, mutta kiva sitä on joskus syödä.

Vierailija
40/42 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen valitettavan perso makealle mutta silti luopuisin suklaasta tai vaikka kaikista karkeista mieluummin kuin olisin lopun ikääni ilman seksiä.

Minäkin luulin joskus että en vain yksinkertaisesti pidä seksistä. Vasta yli kolmekymppisenä olen oppinut että seksistä voi todella nauttia ja toista ihmistä voi todella himoita, ennen ei tuollaisesta ollut tietoakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi