mies perui ensi kuun koko perheen etelänmatkan...
Tuli riitaa miehen kanssa eilen, hän kertoi mulle muina miehinä että aikoo ostaa asunnon ulkomailta ja matkustaa sinne ens vuonna yksin. Ei muuten mitään mutta tuo äijä ei ikinä hyväksyisi multa vastaavaa ikinä, edes laivalle ei päästä. No mä tietenkin sanoin vastalauseeni, ettei se ole hyvä idea. Mies hermostui tosi paljon alkoi kiroilemaan, ja sanoi että ero meille varmasti joskus tulee. Sanoin että en haluaisi nyt miettiä sitä kun on matkakin. Menin klo 1 yöllä nukkumaan makkariin ja mies jäi sohvalle koko yöksi. Aamulla lähti sanaakaan sanomatta. Mies soitti äsken että on perunut matkan ja kaikki on loppu. Sanoin että miten voi tehä noin ja sanoin kaiken myös olevan loppu. Mua saatana ei kohdella noin ja mikä pahinta lapset pettyvät tosi paljon :-( siinä meni ne yhteiset 14v..
Kommentit (51)
Se sanoi peruneensa, varmaan netissä kun sillai varattiinkin. Rahat varmaan menetetään kun kaikki oli jo maksettu..aion kyllä viedä lapset heti kun saadaan asiat jotenkin järjestykseen jollekki matkalle. Ap
Jos se matkalle lähtö nyt tässä tilanteessa kiinnostaa niin soita nyt ihmeessä heti maanantaiaamuna sinne matkatoimistoon ja kysy että voisiko sen peruutuksen vielä kumota. Eihän niitä paikkoja vielä välttämättä ole kenellekkään muulle annettu.
ota tosiaan selvää onko matka todella peruttu ja voiko perumisen vielä kumota.
Jos sinusta tuntuu, että mies pystyy tällaisiin tempauksiin, kannattaa varmaan kilauttaa myös sähköyhtiöön ym. ja muuttaa sopimus omiin nimiisi. Eihän miehesi voi irtisanoa vuokrasopimustanne "yllärinä"?
haistan palaneen käryä, kun se mies olisi ulkomailta ostanut loma-asunnon ja halunnut mennä sinne yksin. Siis oikeasti kenen kanssa. Omituista.
Hakiko mies riitaa kanssasi, jotta sai siten eron ikään kuin sinun syyksesi.
Lomailla että laittaa siihen jonkun vuokralle joskus. Yksin sanoi sinne menevänsä ens vuonna. Mulla tuli kanssa sellainen olo kuin olisi tarkoituksella tehny ton. Tiesi varmasti etten innostu asiasta..ap
Kyllä taas on niin helvetin keskinkertaisia ongelmia ihmisillä. Mene lasten kanssa sinne etelään ilman äijää sitten.
Täällä, oli ihan rauhallinen juteltiin hetki, hän käy huomenna jättämässä eropaperit ja asuntohakemuksen. Mun täytyy varmaan myös käydä. Nyt tuntuu aika pahalle :( ap
muutaman kuukaudenkin päästä voi jo helpottaa, vaikka varmasti monta itkua vielä tuleekin. Mutta ihan varmasti tulet jossain vaiheessa huomaamaan, kuinka paljon parempaa elämä on eron jälkeen. Kukaan ei nalkuta sun laivaristeilyistäs, ei peru äkkiä koko perheen matkoja... Lapsille isä ei aikaisemminkaan ole ollut läsnä - itse asiassa eron jälkeen se asia voi muuttua, kun hänen on pakko ottaa vastuu lapsista heidän ollessaan hänen luonaan. Ja jos hän ei ota lapsia luokseen... no, se kertoo sitten jotain hänestä.
Veikkaan, että kyllä hänellä on toinen nainen, jonka kanssa sinne ulkomaille aikoi matkustella. Ehkä ne ylityötkin selittyy sillä.
Voimia sulle!
voivoi.. kyllä sun nyt kannattaa olla pois töistä pari päivää että saat asioita järjestykseen ja jaksat huolehtia lapsista.
ja vähän naurattikin miehen suunnitelma ostaa asunto ulkomailta ja viettää siellä aikaa yksin. Onko tuollaiselle hankkeelle mitään realistisia edellytyksiä? Taitaa olla vain onnettomassa liitossa elävän perheenisän (oliko niitä lapsia 4?) päiväuni. :)
Mutta erotkaa tosiaan, laita paperit vetämään ja hoida lastenvalvojan tapaaminen. Ankeaahan se näin joulun alla on, mutta vielä ankeampaa on roikkua löysässä hirressä epämääräinen aika.
Matkustaa ehditte myöhemminkin.
jutussa todetaan että kaikki on loppu? Kumpi on isompi asia? Varmaan matka. Uskottava tarina :D