Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mies perui ensi kuun koko perheen etelänmatkan...

Vierailija
27.11.2011 |

Tuli riitaa miehen kanssa eilen, hän kertoi mulle muina miehinä että aikoo ostaa asunnon ulkomailta ja matkustaa sinne ens vuonna yksin. Ei muuten mitään mutta tuo äijä ei ikinä hyväksyisi multa vastaavaa ikinä, edes laivalle ei päästä. No mä tietenkin sanoin vastalauseeni, ettei se ole hyvä idea. Mies hermostui tosi paljon alkoi kiroilemaan, ja sanoi että ero meille varmasti joskus tulee. Sanoin että en haluaisi nyt miettiä sitä kun on matkakin. Menin klo 1 yöllä nukkumaan makkariin ja mies jäi sohvalle koko yöksi. Aamulla lähti sanaakaan sanomatta. Mies soitti äsken että on perunut matkan ja kaikki on loppu. Sanoin että miten voi tehä noin ja sanoin kaiken myös olevan loppu. Mua saatana ei kohdella noin ja mikä pahinta lapset pettyvät tosi paljon :-( siinä meni ne yhteiset 14v..

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äärettömän surullinen kyllä mutta olen pysynyt tyynenä lastenkin vuoksi..ilalla voi olla toisin ja se pelottaakin:-( ap

Vierailija
22/51 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies meni nukkumaan makuuhuoneeseen yhdeltä yöllä kun olitte riidelleet ja katosi aamulla. Ja riita tapahtui puhelimessa... Ööö.. Soittelitte siis vessan ja kettiön väliltä vai miten se menikään. No mutta huutoa oli, mutta lapset eivät kuulleet kun oli niin hyvät eristeet kuitenkin. Mutta voi vietävä sitä etelänmatkaa ja kun on vielä työpäiväkin huomenna. Ai niin, olihan se 14 vuoden avioliittokin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskotteko. Mies tosiaan tuli tosi myöhään ja riitelimme. Lapset eivät heränneet tähän. Menin nukkumaan ja aamulla aikaisin mies lähti. Soitti sitten siitä parin tunnin kuluttua.En jaksa nyt enempää selventää..vähän alkaa olla huono olo...ap

Vierailija
24/51 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoa ottanut. Eikä ottanut mieskään..ap

Vierailija
25/51 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsilla ei takuulla ole hyvä olla tuollaisen parisuhteen kanssa samassa kodissa.

Mitä matkaan tulee, menet sitten myöhemmin lasten kanssa keskenänne. Rahathan säästyy nyt kun matka on peruttu.

Vierailija
26/51 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastauksista, helpottaa hieman kun saa johonkin kertoa. En ole vielä muille kertonut..ap

Vierailija
27/51 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita nyt helvetissä sinne matkatoimistoonm ja tarkasta asia, miehellä ei ole mitään oikeutta perua SUN ja LASTEN matkaa puolestasi, omansa kyllä. Ensikuussa oleva matka on varmaan jo maksettukin, eli matka on peruttu miehen osalta (ja jos ei ole, niin katso että hän poistaa itsensä siitä) ja sinä ja lapset lähdette reissuun. Mikä sen parempi alku uudelle, paremmalle elämällesi kuin lähteä etelään, mutta ääliö exäsi jää tänne :)

Vierailija
28/51 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin et mun mies ei ikinä vois, mut kappas vaan petti kuitenkin. Kuule, nyt sä voit joko yrittää pelastaa teidän liiton tai erota. Jos haluat pelastaa (lastenkin vuoksi) niin pyydä siltä anteeks (jos huusit tms) vaikka vika onkin sen. Yritä selvittää haluuko se oikkesti eron vai uhkailee vaan. Yritä kunnioittaa miestä, vaikka ei oo helppoo. Istutte alas ja juttelette, ja vaikka se suuttuu ni ole sinä rauhallinen. Muuten siitä ei tuu mitään. Sun pitää saada tietää missä mennään. Kaikkea hyvää sulle AP, jaksamista!

Vierailija
29/51 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mistä sen sit tietää...mies on siis ennenkin uhkaillut erolla ja useamman kertaa, aina häipynyt niinä kertoina johonkin, ja aina mä olen ollut se joka pyytää anteeksi ja haluaa sopia asiat. Olen sanonut että että en halua kuulla enää kertaakaan erolla uhkailua. Nyt on mennyt hyvin rauhallisesti useampi vuosi, kunnes nyt sit viime yönä se tapahtui..ap

Vierailija
30/51 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella lapsellista käytöstä sun mieheltä...voisitko ehdottaa sille pariterapiaa, suostuisiko se? Mikä on sun kanta, haluatko itse erota? Sulla on kuitenkin 4 lasta ja kuten sanoit ois varmaan nille järkytys koko juttu. Puhutteko muuten asioista yhdessä, ja miten se onnistuu?

Vierailija
31/51 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu etten halua enää yrittää ja mies ei pariterapiaan varmasti suostuisi edes. Mä olen se joka tykkäisi keskustella mutta mies ei taas ole sellainen. Että aika hiljaista meillä keskenään yleensä on ollut. Ap

Vierailija
32/51 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nainen on se joka haluaa keskustella asioista. Millasesta perheestä sun mies tulee? Jos se on oppinu tiettyjä toimintamalleja omasta perheestään ja on yrittäny tuoda ne teidän liittoon ja huomaa ettei asiat toimikaan. Ehkä ne on haudattu vuosiksi ja jos asioista ei puhuta niin kyllä se jossain vaiheessa räjähtääkin.. Muista ap että rakkaus on verbi ei tunne, sanoit tahdon, ja niin sun mieskin, ja tän ei tarvitse olla liiton loppu, jollette päätä niin. Kuitenkin tarviitte apua ja terapia vois auttaa. Tai myös se että otatte etäisyyttä toisiinne, ehkä mies tajuaa mitä menettää jos oikeesti eroaa.

Vierailija
33/51 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt jätätte avioerohakemuksen.

Asutteko vuokralla? Vai omistuskämpässä?

Varmasti helpoin olisi miehen etsiä uusi asunto samantien kun taas sinun lähteä lasten kanssa muuttamaan, joutuu ehkä vaihtamaan koulu/päiväkotipaikkaa ja jos piha ympäristössä kaverit jo valmiina niin ehkä voi olla liikaa muutosta lapsille. Onhan jo erokin sinänsä iso muutos. Voi olla että lapsille on osittain helpotuskin ero. Jos riitelyä olisi paljon ( ilmeisesti teillä ei ole ollut).. mutta ilmeisesti miehesi ei edes ole kovin viettänyt muutenkaan lasten kanssa aikaa tms.

Reilua olisi molempia kohtaan, että pääsisitte elämään omaa elämäänne. Turha on tuhlata elämää ihmisen kanssa joka ei arvosta, rakasta eikä ole läsnä.

Itse pakkaisin miehen tavarat jo valmiiksi ovelle ja ilmoittaisin ettei tarvitse enään tulla. Ero paperit voi allekirjoittaa lähtiessään ja lasten tapaamisista ja elatusmaksuista sovitte sitten aikanaan.

Vierailija
34/51 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokralla joo. Mies saa lähteä, helpompi se niin on. Lasten koulu ja päiväkoti onlapset kuulivat tässä vieressä ja heidän kaverit myös..lapset kuulivat jo asiasta ja eniten niitä näyttää harmittavan matka. Mies kun ei vietä heidän kanssaan aikaa oikeastaan ollenkaan..ap

Vierailija
35/51 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tulee tosiaan sellaista perheestä jossa mies on korkeimmalla jalustalla. Hänen vanhemmat ovat myös eronneet..mulla on heikko olo, mitään ei tee mieli syödä mutta varmaan pitäisi jotain yrittää saada alas :-( Meillä ei muuten näy digipoksin kautta kanavat enää vaikka olen yrittänyt. Varmaan mies on katkaissut sen netissä..on tää perseestä...miten kauan teillä on kestänyt toipua erosta? Ap

Vierailija
36/51 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoi, että mies petti. Mut ollaan yhdessä vielä, ja mies halus jatkaa mun kanssa. Oon hajalla vieläkin siitä, ja siit on nyt 3kk. Pitää rakentaa luottamusta uudelleen. Meillä 2 lasta, ja en halua rikkoa perhettäni. Mutta eteenpäin mennään. Jaksamista ja toipumista sulle AP!

Vierailija
37/51 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sitten pääsit 14 vuoden orjuudesta vapauteen, Sinähän kirjoitat, että ei hyväksyisi sinulta...

Voi tietenkin mennä hetki, ennen kuin ymmärtää nauttia vapaudestaan, siis vähän niin kuin häkkilinnulla joka palaa istumaan orrelle vaikka häkin ovi on auki.

Miten on mahdollista, että mies menee sen perumaan noin vaan... eli etkö sinä voi nyt ihan yksin varata matkaa sinulle ja lapsillesi, tehköön mies mitä haluaa.

Ette halua rikkoa perhettä!Mutta hyv't mammat, ette te ole niit' perheen rikkojia vaan teid'n miehenne!

*mit' minun koneeni n'ppikselle tapahtui_

Vierailija
38/51 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se sanoi peruneensa, varmaan netissä kun sillai varattiinkin. Rahat varmaan menetetään kun kaikki oli jo maksettu..aion kyllä viedä lapset heti kun saadaan asiat jotenkin järjestykseen jollekki matkalle. Ap

Vierailija
39/51 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

näkyä. Eihän oo ottanu jotain piuhaa vaan irti?

Kuulostaa tosi pelottavalta koko mies.

Vierailija
40/51 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyy kanavat, johtui varmaan tosta huonosta ilmasta. Ja kyllä, miehen käytös on tosi outoa mutta väkivaltainen ei ole ollut. Ap