mies perui ensi kuun koko perheen etelänmatkan...
Tuli riitaa miehen kanssa eilen, hän kertoi mulle muina miehinä että aikoo ostaa asunnon ulkomailta ja matkustaa sinne ens vuonna yksin. Ei muuten mitään mutta tuo äijä ei ikinä hyväksyisi multa vastaavaa ikinä, edes laivalle ei päästä. No mä tietenkin sanoin vastalauseeni, ettei se ole hyvä idea. Mies hermostui tosi paljon alkoi kiroilemaan, ja sanoi että ero meille varmasti joskus tulee. Sanoin että en haluaisi nyt miettiä sitä kun on matkakin. Menin klo 1 yöllä nukkumaan makkariin ja mies jäi sohvalle koko yöksi. Aamulla lähti sanaakaan sanomatta. Mies soitti äsken että on perunut matkan ja kaikki on loppu. Sanoin että miten voi tehä noin ja sanoin kaiken myös olevan loppu. Mua saatana ei kohdella noin ja mikä pahinta lapset pettyvät tosi paljon :-( siinä meni ne yhteiset 14v..
Kommentit (51)
Varaa uusi matka ja lähde sinne lasten kanssa ilman kelvotonta ukonkutaletta.
Mitä kaikkea täs pitää nyt tehä, kauhee homma edessä en tiedä mistä aloittaa :( varmaan ukko tulee illalla tääl käymään ei kiinnostaisi yhtään nähä sitä. Alkaa kuitenkin haukkumaan...ap
soitat heti maanantaina lastenvalvojalle ajan ja sovitte kaikki huoltajuus ja elatusmaksuasiat pois alta. Kaikesta mustaa valkoiselle. Sen jälkeen asuntoa etsimään. Miehelle voit sanoa että pitää turpansa kiinni. Kun olet saanut suurimmat asiat pois alta, lähdet lasten kanssa ulkomaille.
Töihinkin pitäisi mennä huomenna..täytyy jossain välissä soitella sinne..ap
Siirrä sille patja lattialle toiseen huoneeseen tai mene lasten kanssa yöksi vaikka vanhemmillesi.
Varmasti joo ovat lapset pettyneitä peruuntuneesta matkasta. Miksi se mulkku on lapsille ilkeä? Minkä ikäisiä lapsia teillä on?
Siirrä sille patja lattialle toiseen huoneeseen tai mene lasten kanssa yöksi vaikka vanhemmillesi.
Mikäs oletus tämä on, että ukon pitäisi olla aina se, joka nukkuu lattialla ja joutuu lähtemään kämpästä?
toivottavasti sinulla on hyviä ystäviä jokta auttavat ? Yritä jaksaa selittää lapsille ettet voinut mitään kun isä kerran itse perui matkan ettei ole sinun eikä lasten syy ! Kurja tilanne.
tyytyväisempi olen mun avioliittoon ja mun mieheen. Sori, mutta tuo ei kuulosta oikein...jääköön sanomatta. Mun mies ei ikinä voisi sanoa edes pahimman riidan ollessa päällä mitään uhkailua erosta, saati tehdä jotain tuollaista..
12, 10, 7 ja 4 vuotiaita. Sitä mäki sille huusin että miten voi perkele tehä lapsille ton. Se huusi takaisin että miten mä voin tehä näin? Mä en tiedättekö ymmärrä mistään mitään nyt, tuo mies näyttää seonneen ihan täysin :-( ap
koska hän on ollut inhottava ja perunut matkan, niih. Mutta voisihan ap jätää lapset isänsä huolletaviksi ja lähteä itse vaikka kylpylään nukkumaan, mikäpä siinä.
Luepa nyt tuo aloituksesi. Pääongelma sulla tuntuu olevan peruuntunut etelänmatka, vaikka sun miehes on juuri ilmoittanut että aikoo erota sinusta. Kumpaanko asiaan tässä nyt pitäisi keskittyä?
Olisko nyt niin että unohdat matka-asian vähäksi aikaa ja keskityt nyt tähän eroasiaan. Varaat uuden matkan sitten kun olette saaneet selvyyden siitä onko ero totta vai ei.
Kun korotin ääntäni ukolle. Mies ei ole kotona edes juurikaan aina töissä tai jossain. Lapset nukkuvat silloin kun mies kotona. Ja me ei olla edes tapeltu tätä aiemmin pitkäään aikaan. Ap
Ero on ollut odotettavissa, sillä mies on enennenkin uhkaillut sillä, joten en yllättynyt enkä jaksa enää olla se joka aina selvittää asiat. Rauhallista on ollut juuri sen vuoksi viime aikoina kun ollaan niin vähän päivisin yhdessä.ja ei ole provo. Ap
Kysy nyt siltä etä mitä sä olet hänen mielstä tehnyt? Miksi pitää erota? Onko teillä mennyt jo kauan huonosti? Onko pakko saada ostaa asunto ulkomailta että olis tyytyväinen, kenties Alanyasta...? Eikös vähän kaikilla ala olla siellä loma-asuntoja.....
Minusta vähän tyhmää ostaa loma-asunto ulkomailta, en haluais olla rajoittunut lomien suhteen....aina pitäis mennä sinne samaan paikkaan, että tulis asuntoa käytettyä. Tai mikäs siinä jos erityisesti rakastaa Turkkia eikä muuta kohteet kiinnosta.
Teidän pitäis yrittää puhua rauhallisesti, ilman syyttelyä ja tappelua, vaikka se on varmaan vaikeaa. Jos teillä on mennyt jo kauan huonosti, niin tuon eropäätöksen paremmin ymmärtäisin, mutta jos se tuli yksipuolisena päätöksenä ihan puskista, niin hieman omituista on! Mä haluaisin selvittää, miksi mies haluaa erota, ja eikö hänen mielestä ole enää mahdollista jatkaa yhdessä...ja haluanko itsekään enää yrittää.
Halaus sinulle.
Mitä hyvää siinä ukossa edes on? Anna mennä vaikka hevonkuuseen.