Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

HUOMIO MALMINKARTANOSSA ASUVAT...

Vierailija
27.11.2011 |

siellä liikkui ainakin tänään joku ihan sairas ihminen.... Olin hakemassa lastani äitini luota kello 22.00 tienoilla. Ajoin autolla rapun eteen ja pyysin äidin miestä tuomaan lapsen alas autolle, koska vanhempi sisko istui autossa turvaistuimessaan enkä jaksanut häntä irroittella siitä. Seisoin ulkopuolella autoa ja rapun vieressä on porttikonki, jossa lukollinen "kalteriovi". Sen ohi käveli tumma-asuinen mies, kunnes hän huomasi minut, katsoi minua ja kääntyi salamana takaisin tulosuuntaansa. Hetken kuluttua näin miehen tulevan pihan toisesta päästä minua kohden (oli siis kiertänyt talon/lukollisen porttikongin). Suljin auton ovet, jossa toinen lapseni istui sisällä. Mies jatkoi matkaansa minua kohden ja kaiveli kädellä takin sisustaa (luulin oikeasti että nyt mä kuolen ja että se kaivaa jotain puukkoa tms.) Kun se oli noin 30 metrin päässä minusta niin mutsin miesystävä astui rapusta ulos toisen lapseni kanssa. HUH! Mies sitten vilkaisi meihin päin ja käveli porttikonkiin ja jäi sinne seisomaan! Käsin äitini miestä vahtimaan että saan lapsen istuimeen ja auton liikkeelle. Kun kytkin lasta istuimeensa niin se äijä hitaasti poistui porttikongista toiseen suuntaan pihaa, MUTTA jäi parvekkeiden/ niiden tolppien alle/väliin seisomaan. KURVASIN HELVETIN KOVAA SIELTÄ POIS! AIVAN SAIRASTA. En koskaan ikinä ole pelännyt niin paljon kuin tänään, vaikka 28v olen pk-seudulla asunut ja liikkunut jopa keskiyöllä!!!! Tämä mies oli ihan tummatukkainen, silmälasipäinen, jolla oli mustat housut ja musta takki. Ei voi olla ihan normaalia tuollainen toiminta, vaikka olis ollut missä jurrissa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain vaistota kun se kysyi minulta, että: äiti miksi sulla on kiire laittaa sisko kiinni turvaistuimeen... :/ siis ihan karseeta. Onx kukaan muu nähnyt siellä suunnalla jotain hiipparia?

Vierailija
2/7 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutsiltasi, kuka sellainen asukas on

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt missään kovin hyvässä maineessa muutenkaan ole.

Vierailija
4/7 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta saattaisin laittaa tästä kokemuksesta sähköpostia poliisille tarkalla tapahtumapaikan osoitteella ja miehen tuntomerkeillä.

Nythän ei ole mitään rikosta tapahtunut, mutta jos tuo henkilö oikeasti joskus tekee jotain jollekin, heillä olisi jotain haisua tällaisesta tyypistä ja alueesta jolla hän mahdollisesti liikkuu, jopa asuu.

Ja ihan ensin kannattaa tietysti kysellä äidiltä, tunnistaako hän pihapiiristä tuota henkilöä.

kirjaamo.helsinki(at)poliisi.fi

Vierailija
5/7 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oottelin siinä että kaveri tulis siitä samasta talosta.

Ei ollu tarkoitus säikytelllä

Vierailija
6/7 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
7/7 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin puolet maltsulaisista sais laittaa lukon taa, jos tollanen käytös olis kriteeri