Mies moitti lihavaksi
Totta on, että olen pyöristynyt sitten naimisiinmenon ja lasten, mutta nyt ole kovasti jumpannut ja elänyt aika mallikkaasti. Paino on tippunut jo puolet yimääräisestä. Mies kuitenkin taas sivalsi tiukasti, etten ole laihtunut riittävästi ja ei tee mielikään... Sanoin että etenen koko ajan kohti tavoitetta. Mies on esteetikko ja ymmärrän, mutta nyt tuli paha mieli. Onko teillä muilla samaa? Puhuuko mies avoimesti siitä, että haluaisi trimmi-mimmin? Itse koen, että kannustus olisi oikea tapa, ei moite.
Kommentit (6)
painoa on vielä liikaa eli painan
jotain 73 kg ja pituutta on 170cm.
Pienennät vaan annoskokoja ja pikkasen lisää likkuntaa niin luulenpa että se on siinä!
painoa on vielä liikaa eli painan
jotain 73 kg ja pituutta on 170cm.
Mun mies ei puhu ulkonäöstä pahaa ja on halunnut mua joka painossa. Ihana mies. Hänelle aidosti ei kilot merkkaa niin paljoa. Itse olen toki laidutellut ylimääräisiä pois ihan terveys-ja esteettisistä syistä. Olo on parempi kun ei ole kauhean lihava.
Miehesi on juntti.
Mieskin aina kehuu. Uskon, että sinäkin olet upea nainen. Ei ne kilot ihmistä rumenna, rumat sanat sitäkin enemmän.
mun mies ei onneksi moiti,vaikka musta voi tottatotisesti sanoo että olen lihava!