Amanda, Isla vai Aava?
Kommentit (30)
Ja luulisin että Isla aiheuttaa eniten koulukiusaamista. En siis laittaisi ainkan Islaa etunimeksi. Kuten joku jo sanoikin niin Aava kuulostaa kolmannelta nimeltä, mutta on tosi nätti. Oletteko miettineet Aadaa?
on aivan ihana nimi, se ehdottomasti ensimmäiseksi nimeksi. Isla Aava Amanda, todella kaunis nimiyhdistelmä.
Meiltä löytyy 5v Isla. Ei asuta lähiössä, eikä tyttö ole kerhokiusattu :) Onneksi lapset ovat näissäkin asioissa paljon suvaitsevampia kuin aikuiset!
Näiden vuosien aikana en ole kertaakaan kuullut yhtään negatiivista kommenttia nimestä, ainoastaan lukuisia positiivisia ihasteluja.
Isla on mun suosikki. Laittaisin kakstavuset nimet ensin ja kolmitavuisen Amandan viimeiseksi, rytmittyy mukavammin.
Suosikkinimeni on Aava, joka sopii mielestäni parhaiten suomalaiselle lapselle. Amanda on minun makuuni liian prinsessamainen ja Isla taas vieraankuuloinen. Yleensä olen sitä mielä, että vieraista kielistä ei tarvitse välittää, mutta Islan saariamerkitys häiritsee minua.
Suosikkinimeni on Aava, joka sopii mielestäni parhaiten suomalaiselle lapselle. Amanda on minun makuuni liian prinsessamainen ja Isla taas vieraankuuloinen. Yleensä olen sitä mielä, että vieraista kielistä ei tarvitse välittää, mutta Islan saariamerkitys häiritsee minua.
Meillä on molemmat :)
Ja hui kauhea, asutaan lähiössä.
Nuo kaikki löytyvät hevosenniminä Hippoksen rekisteristä. Amanda ja Isla lämminverisillä, Aava suomenhevosella. Isla (J Brave) oli ruuna, muut muistaakseni tammoja.