Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Amanda, Isla vai Aava?

Vierailija
26.11.2011 |

Mikä näistä kaunein?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo kaikki löytyvät hevosenniminä Hippoksen rekisteristä. Amanda ja Isla lämminverisillä, Aava suomenhevosella. Isla (J Brave) oli ruuna, muut muistaakseni tammoja.

Vierailija
22/30 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja luulisin että Isla aiheuttaa eniten koulukiusaamista. En siis laittaisi ainkan Islaa etunimeksi. Kuten joku jo sanoikin niin Aava kuulostaa kolmannelta nimeltä, mutta on tosi nätti. Oletteko miettineet Aadaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on aivan ihana nimi, se ehdottomasti ensimmäiseksi nimeksi. Isla Aava Amanda, todella kaunis nimiyhdistelmä.

Vierailija
24/30 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

haloo!!

Vierailija
25/30 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meiltä löytyy 5v Isla. Ei asuta lähiössä, eikä tyttö ole kerhokiusattu :) Onneksi lapset ovat näissäkin asioissa paljon suvaitsevampia kuin aikuiset!

Näiden vuosien aikana en ole kertaakaan kuullut yhtään negatiivista kommenttia nimestä, ainoastaan lukuisia positiivisia ihasteluja.

Vierailija
26/30 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isla on mun suosikki. Laittaisin kakstavuset nimet ensin ja kolmitavuisen Amandan viimeiseksi, rytmittyy mukavammin.

Vierailija
27/30 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosikkinimeni on Aava, joka sopii mielestäni parhaiten suomalaiselle lapselle. Amanda on minun makuuni liian prinsessamainen ja Isla taas vieraankuuloinen. Yleensä olen sitä mielä, että vieraista kielistä ei tarvitse välittää, mutta Islan saariamerkitys häiritsee minua.

Vierailija
28/30 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosikkinimeni on Aava, joka sopii mielestäni parhaiten suomalaiselle lapselle. Amanda on minun makuuni liian prinsessamainen ja Isla taas vieraankuuloinen. Yleensä olen sitä mielä, että vieraista kielistä ei tarvitse välittää, mutta Islan saariamerkitys häiritsee minua.

Vierailija
29/30 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on molemmat :)

Ja hui kauhea, asutaan lähiössä.

Vierailija
30/30 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana.