1,5 v ja 4 v saavat meiltä joululahjaksi 2 lahjaa/lapsi.
Pienempi saa duplo-paketin, isohko, käytettynä hankittu. Lisäksi Autot-pikkuauto.
Isompi saa pienehkön legopakkauksen (n. 22 e) ja Autot-pikkuauton.
Suvulta tulee lisäksi 7-8 lahjaa/mukula. Kahdessa eri paikassa jaetaan nuo.
Kommentit (5)
että lapsi saa meiltä vanhemmilta 1-2 lahjaa koska niitä lahjoja tulee kummeilta ja mummeilta kyllä sitten ihan riittävästi. Varmaan yhteensä lapsi saa just jonkuu 8-9 lahjaa ja niistäkin suurin osa tulee olemaan vaatteita joita todellakin nyt tarvitsee..
No mä keksin aika montakin asiaa jotka mua henkilökohtaisesti kuvottaa enemmän. Esim nämä lasten- ja vauvojenraiskaajat.
Meillä vähän sama meininki 4-, 5- ja 9-vuotiailla. Mua ei henkilökohtaisesti juuri mikään niin paljon kuvota kuin lasten yltiöpäinen lahjonta jouluna. Ja sitten ihmetellään kun lapsille ei mikään riitä..
Henkilökohtainen kauhukuvani on ipana, joka avaa 59 pakettia ja alkaa sitten tyytymättömänä rääkyä, että tässäkö kaikki... Olen tosin nähnyts ellaisen vain elokuvassa, mutta varmasti niitä on todellisuudessakin.
tuli myöhemmin ostettua kun sattuikin sopiva tulemaan vastaan jota alun alkaenkin olin etsinyt. Ostin hieman alle 3-vuotiaalle lasten läppärin, kauko-ohjattavan ja pikkuauton. Ei sukulaisiltakaan niin kovin paljoa tule kun toisen puolen suvun paketit jää lapsen isälle. Alle tai ehkä noin 10 pakettia tulee lapselle jouluaattona avattavaksi. Ei meillä kukaan muukaan pakettiröykkiötä saa, jokaiselle kuitenkin jotain pientä, mieluiten toivottua, ei turhaa.
Ainut mikä minusta on hölmöä, on se, että lapsen isä haluaa järjestää kakkosjoulun luonaan joulun jälkeen..
Meillä vähän sama meininki 4-, 5- ja 9-vuotiailla. Mua ei henkilökohtaisesti juuri mikään niin paljon kuvota kuin lasten yltiöpäinen lahjonta jouluna. Ja sitten ihmetellään kun lapsille ei mikään riitä..