Oletteko katsoneet tältä sivulta löytyviä videoita?
Kommentit (7)
ole. Ja tuskin katsonkaan -en nauti verisestä mössöstä ja pienenpienistä ihmisen kappaleista.
Naisen oikeus päättää itse ruumiistaan on silti tärkeämpi kuin sikiön oikeus.
ilman ehkäisyä.
ilman ehkäisyä.
t; rv18 abortoinut, ei ollut mössöä eikä ihmiskappaleita
Nainen luopuu oikeudestaan kun hyppää sänkyyn
ilman ehkäisyä.
varmaan sinun mielestäsi. Järkevien ihmisten ja lainsäätäjien mielestä onneksi näin ei ole.
ilman ehkäisyä.varmaan sinun mielestäsi. Järkevien ihmisten ja lainsäätäjien mielestä onneksi näin ei ole.
Lainsäätäjä yleensä myötäilee keskivertomielipidettä. Monesti tälläkin palstalla haukutaan lakia liian lepsuksi, jota se monesti myös on.
ilman ehkäisyä.varmaan sinun mielestäsi. Järkevien ihmisten ja lainsäätäjien mielestä onneksi näin ei ole.
Lainsäätäjä yleensä myötäilee keskivertomielipidettä. Monesti tälläkin palstalla haukutaan lakia liian lepsuksi, jota se monesti myös on.
maat joissa nainen saa itse päättää kehostaan vaan tuppaavat olemaan sellaisia joissa yleisesti ottaen voidaan hyvin ja jonne tulee itse matkustettua.
Missä abortti on kielletty on uskonnollinen ahdasmielisyys vallalla ja meininki muutenkin keskiajalta.
Lainsäätäjä yleensä myötäilee keskivertomielipidettä. Monesti tälläkin palstalla haukutaan lakia liian lepsuksi, jota se monesti myös on.maat joissa nainen saa itse päättää kehostaan vaan tuppaavat olemaan sellaisia joissa yleisesti ottaen voidaan hyvin ja jonne tulee itse matkustettua.
Missä abortti on kielletty on uskonnollinen ahdasmielisyys vallalla ja meininki muutenkin keskiajalta.
halveksin naisia jotka ei käytä ehkäisyä, ja tulevat raskaaksi vain tehdäkseen abortin. (tiedän parikin tapausta)
ole. Ja tuskin katsonkaan -en nauti verisestä mössöstä ja pienenpienistä ihmisen kappaleista.