Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tyhmä kysymys: ovulaatio ja kohdunnapukka

Vierailija
26.11.2011 |

Mulla on pco ja yritämme nyt lasta luomusti ennen hoitoihin nhakeutumista. Menkat aika epäsäännölliset ja nyt edellisistä kulunut reilut 3 viikkoa (mulla yleensä kierto yli 35pv) ja tulin kokeilleeks kohdunnapukkaa kun siitä voi kuulemma päätellä ovulaation limojen yms perusteella. V-vuotoa tulut usean päivän melko reilusti,pikkareissa valkoset tahrat ja kohdunnapukka tuntui suht pehmenneeltä ja keskellä oli aukko! :o mitä se siis nyt tarkoittaa? voisko mulla olla ovis päällä? menkkojen pitäis alkaa suurinpiirtein parin viikon päästä vasta ett ei voi olla kyllä tuleista menkoista johtuen nuin auennu? auttakaa tyhmää vauvakuumeista! :) kiitos jo etukäteen!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
26.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei muuta, ku puuhiin siitä!

Vierailija
2/4 |
26.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

täytyypä odotella ukko treeneistä kotiin ja alkaa puuhiin! ;) Voiko tuo aukko kohdunsuulla johtua muusta kuin oviksesta vai onko varma merkki? tapahtuuko tuollaista jos ei ovista tule? mulla nimittäin ei pco:sta johtuen ovista tule joka kuukausi..Onpa jännää! :) Jos johtuu oviksesta,niin kauan se kohdunsuu on auki vai onko auki seuraaviin menkkoihin asti? aukeaako ennen vai jälkeen oviksen?

ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän samat fiilikset. Minulla tuntuu myös että kohdunsuu olis hiukan avautunut, mutta napukka tuntuu hiukan kovalta. Mitä lie tarkoittaa??

Vierailija
4/4 |
26.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

*yrittää kuvitella naisia kaivamassa napukanreikiään*