Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielenterveyspotilaiden ei pidä käyttää alkoholia.

Vierailija
26.11.2011 |

Pahentaa vaan masennusta ja muita oireita.

Mutta eihän ne pösilöt sitä tajua.

Ei muuta ku viinaa ja pilleriä nassuun....ja sitten voivotellaan taas...ja kierre jatkuu, eikä

paranemista näy.

Hyvää joulua hullut ja masentuneet!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
26.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ryyppääminen. Ei kuulu sinulle.

Vierailija
2/12 |
26.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu sinulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
26.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholi polttaa pois kaikki ne lääkityksellä vaivalloisesti hankitut serotoniinit, dopaminit ja endorfiinit, joiden puute aiheuttaa taas mielialan laskua.

Siksi tervekin ihminen voi tuntea pari päivää selitämätöntä morkkista ja moraalista krapulaa ryypiskelyn jälkeen, ennen kuin välittäjäaineiden tasapaino palautuu.

Vierailija
4/12 |
26.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta meidän muiden on vaan kestettävä se, koska et ole tehnyt palvelusta ja tappanut itseäsi.

Vierailija
5/12 |
26.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän lapsettaa?

Vierailija
6/12 |
26.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä ole käyttänyt alkoholia moneen vuoteen. Pillereitä eli psyykelääkkeitä kyllä käytän, koska lääkäri on niin määrännyt, mutta alkoholia en käytä, koska MINÄ en ole pösilö, vaikka mielenterveyspotilas olenkin.

Vierailija
7/12 |
26.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vaan hyvä syy tyhmyydelle.

Vierailija
8/12 |
26.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bipolaarilääkkeiden kanssa ei saa ottaa viinaa, koska silloin voi mennä todella sekaisin. Mutta pari viinilasia SSRI-lääkkeitä käyttävälle ei tee mitään pahaa. Viinilasi silloin tällöin voi jo sinänsä riittää lääkkeeksi, sillähän on suunnilleen sama vaikutus kuin Opamoxilla.

Vierailija
9/12 |
26.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta meidän muiden on vaan kestettävä se, koska et ole tehnyt palvelusta ja tappanut itseäsi.

Vierailija
10/12 |
26.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kovin tervettä tekstiä....

Vierailija
11/12 |
26.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en luule että satunnainen juominen mitään aiheuttaa masennukselle. Onko tästä tutkimuksia? Mä olen satunnaisesti juonut vaikka sairastan masennusta. En huomaa muuta kuin krapulan.Mutta en huomaa myöskään lääkkeistä mitään erityistä hyötyä pääkoppaan edes. Syön lääkkeitä kun määrätty.

Vierailija
12/12 |
26.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en luule että satunnainen juominen mitään aiheuttaa masennukselle. Onko tästä tutkimuksia? .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan