Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttöjen joulusuosikki Monster High- nuket lähes loppu nettikaupoista

Vierailija
26.11.2011 |

- vain tavarataloista saa kaikkia malleja

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
26.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajoavat ensimmäisenä iltana jopa meidän rauhallisen ja nätisti lelujaan kohtelevan tytön käsissä.

Tyttö sai 2 synttärilahjaksi syksyllä. Korut hajosivat heti. Irroitettavat kädet hajoavat jne. Älkää ostako.

Vierailija
22/28 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mattelilta sanovat, että ovat tarkoitettu lähinnä keräilynukeiksi. Siksi eivät ole yhtä kestäviä kuin barbiet. Ei ole tarkoitettu leikkiin. Mutta kyllä on meijän kohta 4 vuotiaalla kestänyt. Ja kaikki sain ostettua. Todella hienoja ja kiva että on jotain vaihtelua perinteisiin. Aivan näinä päivinä tulee lisää nukkeja. Pakko saada niitä uusia! =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On etsitty Prismasta, Sittarista, Anttilasta, Stockalta, BR-lelukaupasta.

http://www.lelubella.fi/monster-high-frankie-stein-nukke-p-1447.html

Tuolta saat Frankien vielä. Ihan luotettavan oloinen verkkokauppakin on, ainakin minä sain tilaamani tavarat ongelmitta.

Vierailija
24/28 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 löytyy jo ennestään lapsilta (6 ja 11v) ja kahdelta meni käsi rikki parissa päivässä! Eivätkä todellakaan kohdelleet nukkeaja kaltoin, satuin olemaan vieressä kun pienemmällä se irtosi. Onneksi mies sai korjattua ne. Muut ovat kyllä kestäneet, ilmeisesti olivat joitain maanantaikappaleita.

Ja hyvä vaan, että leikkiaika pitenee!! Ihan tarpeeksi näkee noita pikkupissiksiä kajalit silmissä natsa suussa kauppakeskuksen kulmilla pyörimässä. Ilomielin ostan kyllä omille tytöilleni noita nukkeja.

Vierailija
25/28 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..mutta pitäähän sitä lapsiperheitä rahastaa, kun vampyyri jutut taitaa olla "se tämän hetken juttu".

Vierailija
26/28 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomesta kaikkia malleja? vai löytyskö ulkomailta jotain mitä ei ole tänne edes tuotu?

Vierailija
27/28 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen itseni samalla niin vanhaksi, mutta toisaalta, mitä sitten. On kurjaa tosiaan, "ettei enää vanhemmalla iällä saa leikkiä". Tai sellainen yleinen käsitys itselläni ainakin on. Olen koko ikäni leikkinyt nukeilla. Isoista pieniin nukkeihin. En oikeastaan enää samalla tavalla leiki niillä, kuin ennen, oikeastaan valokuvaan niitä ja taivutan eri asentoihin (siis parasta niissä on kun ne taipuvat kuin oikea ihminen) ja ikään kuin treenaan niitä, jos näin voi sanoa. No, omistan 4 Monster High -hahmoa ja en tiedä ostanko lisää. Haluaisin kyllä, mutta itse vihaan niitä kaikkein muovisimpia malleja, joilla kädet tippuu ja hiukset on pelkkiä kovia muovinpätkiä. (Ostin Toys"R"usista viimeisimmän nukkeni itselleni jouluksi, sen toinen käsi ei pysy enää paikoillaan ja leikkasin etuhiukset irti, kun oli ihan järkyttävä muovikasa. Muuten hiukset oli suht hyväkuntoiset) Rahaa olen kuluttanut siis näihin n. 100€, kun yksi maksaa about 25-30€.

Frankie Stain, Cleo de Nile, Clawdeen wolf ja Draculaura, eli kaikki perusnuket, ovat siis nukkejani. Kahdella niistä, Cleolla ja Clawdeenilla on sellaiset saumattomat kädet, jotka eivät taivu ja juuri niistä pidänkin eniten. Harmittaa että muilla on nuo saumat... Olen siis 15v ja voin sanoa, että rakastan nukkeilua. Pukea ja tehdä niille vaatteita. Onko tämä noloa? Ehkä, mutta miksen muka saisi tehdä sitä, mistä pidän vain siksi että joku muu ei tee niin. Teen juuri niin kuin itse haluan :)

Vierailija
28/28 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vosin tähän perään vielä lisätä, että en hanki MH-nukkeja vain siksi, että ne ovat sen merkkisiä, tai että ne ovat muodissa. Ostan niitä sen vuoksi, että ne on tehty kovemmasta muovista (ainakin suurin osa) ja niiden vartalot muistuttavat eniten ihmisvartaloa muihin nukkiin verrattuna. Niillä on selkeästi lihaksia, jotka eri asennoissa ovat eritavoin näkyvillä, toisin kuin esim. Barbie-nukeilla, jotka ovat isompikokoisia. Ja MH-nukkien vartalo on muutenkin hoikempi, josta erityisesti pidän nukeissa. Ne eivät kuitenkaan ulkomuodoltaan muistuta ihmistä (naama) joka on mielestäni hyvä asia.