Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi pitää harrastaa seksiä vauvan ollessa pieni?

Vierailija
25.11.2011 |

Jos ei halua uutta vauvaa

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannata unohtaa vaikka olisikin lapsia??

Tietty jos on ottanut miehen vain sen yhden lapsen tekoa varten niin asia on eri, mutta sittenhän riittäisi yhden yön pano, eikös?? Miksi ottaa puolisoa jos ei halua parisuhdetta??

Parisuhde = kaikki se kiva mitä aikuiset tekee yhdessä (myös sängyssä eikä vain arkista pakerrusta)

Vierailija
2/7 |
26.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja rentouttavaa ja lisää rakastumisen määrää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää harrastaa seksiä vauvan ollessa pieni? Jos ei halua uutta vauvaa

Ku me kumpikin halutaan ja osattiin käyttää kondomia (!) ennen ku saatiin vaimolle ehkäisykapseli asetettua. Sitäpaitsi vaimo teki aloitteen, en minä. Halus tietää miltä tuntuu synnytyksen jälkeen.

T: isä

Nimim. seksiä ekan kerran 10 päivää synnytyksestä.

Vierailija
4/7 |
26.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sitä ei ole ehditty hankkia? Miten myöhemmin kehtaa mennä neuvolaan uuden raskauden myötä kun edellinen sikiö on tapettu??

Vierailija
5/7 |
26.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ku me kumpikin halutaan ja osattiin käyttää kondomia (!) ennen ku saatiin vaimolle ehkäisykapseli asetettua. Sitäpaitsi vaimo teki aloitteen, en minä. Halus tietää miltä tuntuu synnytyksen jälkeen.

Vierailija
6/7 |
26.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
7/7 |
26.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaankin kauheelta

No höpöhöpö. Tietty eri asia, jos on tullut todella pahoja repeämiä, niin voi tuntua kauheelta. Itsellä leikattiin episiotomia, mutta se parani nopeasti, enkä ennen paranemista tietenkään olisi seksiä halunnut.

Tyhmä kysymys kyllä. Miksi sitä muulloinkaan (lapsenteon lisäksi) harrastettaisiin seksiä, ellei nautiskelutarkoituksesta? Kondomi on täysin riittävä ehkäisyväline ennen kuin saa raskauden jälkeen "pysyvämmän" ehkäisymuodon. Sen rikkoutumisen kyllä huomaa, ja jos näin kävisi, voisi sitten hakea jälkiehkäisypillerit.

T: kesä-äiti