Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luettele nettifirmoja joista eniten olet tavaraa tilannut!

Vierailija
25.11.2011 |

Eli siis kaikkea mahdollista kodinkoneista vaatteisiin...

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satoja tilauksia.

Vierailija
2/39 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilannut eniten NIERLESTÄ

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tilaan lähes pelkästään kirjoja Bookysta ja Bookplussasta.

Nyt tarvisin ideoita 3v-65v-ikäisten lahjoihin. Tykkään vähän erikoisempia lahjoja antaa, niihin ideoita kaipailen. Mun läheiset ei kauheesti arvosta 'toisenlaisia' lahjoja, siis vuohia tai rokotuksia, mutta jotain kivaa tavaraa voisin joltain järjestöltä ostaa, jos joku osais vinkata.

Ja oliko joku nettikauppa, mistä sais jotain hauskaa, oliko joku pulju.fi? Jotain sellaista pikkutavaraa, mitä ei oo joka marketti pullollaan, vitsikästä kitchia, sisustusta, purkkeja, magneetteja...

Jos ette auta, mun suku saa taas pelkkiä kirjalahjoja ;-)

Vierailija
4/39 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amazon.co.uk, eBay.com

rajaus. Miksei myös ebay.co.uk (jne), vai onko jenkeistä saanut jotain erikoista mitä tältä talousalueelta ei saisi?

Vierailija
5/39 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

4.H&M 5.Ellos 6.Nelly. Kuten voitte päätellä, olen pahassa jamassa oleva vaatefriikki.

Vierailija
6/39 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli uutiskirje Ratkiriemu.fi verkkokaupasta jossa kivoja lastenvaatteita ja lastentavaroita sekä myös kivoja sisustus ja kodintarvikkeita. Ei postikuluja.

Vierailija
7/39 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi amazonin. Olen löytänyt pari sellaista helmeä etten mainosta niitä kelleen :)

Vierailija
8/39 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli uutiskirje Ratkiriemu.fi verkkokaupasta jossa kivoja lastenvaatteita ja lastentavaroita sekä myös kivoja sisustus ja kodintarvikkeita. Ei postikuluja.

siis vitosvastaajalle joka kaipaile tuontyyppistä tavaraa.

Vierailija
9/39 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttärenä en ymmärrä mentaliteettiasi. Ensinnäkin lisääntyvä asiakaskunta pitää firman pyörimässä.

paitsi amazonin. Olen löytänyt pari sellaista helmeä etten mainosta niitä kelleen :)

Vierailija
10/39 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttärenä en ymmärrä mentaliteettiasi. Ensinnäkin lisääntyvä asiakaskunta pitää firman pyörimässä.

Jos on kyse ulkomaisesta verkkokaupasta, hinnat saattaa pysyä halvempina kun sitä ei täällä mainosta.

Vierailija
11/39 |
26.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisesta kaikki ihonhoitotuotteet ja toisesta vaatteet.

Ihonhoito tuotteet tilaan tästä nettikaupasta siksi, että saan ne sieltä 40& halvemmalla kuin Suomesta.

Vaatteet tilaan netistä siksi, että Suomessa on eniten tarjontaa pohjoismaalaisista vaatteista, joista etenkään tanskalaisten mitoitus ei todellakaan istu minulle. Esimerkiksi jakkujen muotoleikkauksissa rinnoille tehty tila on minulla navan korkeudella (jossa onneksi rintani eivät ainakaan vielä ole). Housujen vyötäröt taas nousevat kohti kainaloita.

Extrabonus vaatteiden ostamiselle netistä on se, ettei joka toisella työpaikan naisella ole samanlaisia vaatteita päällään.

Ostan muutenkin netistä kaikenlaista sähkötarvikkeista huonekaluihin ja kirjoista lastenvaatteisiin.

Vierailija
12/39 |
26.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eBay.de:stä myös.

Vierailija
13/39 |
26.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

strawberrynet.com, sekä yksi pieni sivusto missä vapaaehtoiset amerikkalaiset shoppaavat heidän kaupoissaan ja lähettävät ne sitten eteenpäin.

Vierailija
14/39 |
26.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

teillä muutamilla oikein mahtaa olla.. kun ketjussa kysytään että MISTÄ nettikaupasta tilaatte eniten, niin te tuutte hehkuttamaan miten ootte löytäneet upeita nettikauppoja ja osasta saa lähes puoli-ilmaiseski kaikkea mutta ähäkutti, enpäs kerrokaan nimiä. Siis mitä?

Voitte perustaa vaikka oman ketjun sitten aiheesta, mutta älkää tulko ketjuun jossa kaivataan VINKKEJÄ hyvistä nettikaupoista.

Vierailija
15/39 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo joka sanoi että ei voi kertoa kauppaa koska hinnat voi nousta sen jälkeen. Oletko ajatellut sitä asiaa toisinpäin?

Jos saa paljon lisää asiakkaita niin on varaa pitää hinnat alhaalla. Jos taas on satunnaisia ostajia niin ei ole varaa myydä liian halvalla.

Yrittäjän vaimolla ei ole selvästikään hajua ulkomaisen verkkokaupan alv:n määräytymisperusteista. Jotta saan tuotteeni jatkossakin pienemmällä alv-prosentilla, on eduksi etten ao. verkkokauppaa suomalaisille mainosta.

Vierailija
16/39 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus next, ellos, bookplus...

lindexiltä ja gigantista olen joskus ostanut myös netistä ja noutanut liikkeestä.

Tykkään metsästää parhaat alennukset ja netissä se sujuu näppärästi.

Vierailija
17/39 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Leikkien.fi

Mä oon ihan koukussa Leikkien.fi:n logiikkapeleihin ja niitä tulee tilattua aina itselle ja lahjaksi.

2. Verkkokauppa.com

Täältä tulee ostettua kaikki nettiin liittyvä, puhelimet ym. elektroniikka

3. Mulletoi.com

Huippulahjoja huumorintajuisille eli lahjaostoksilla tulee käytyä täällä aika usein

Vierailija
18/39 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emp

XtraX

Hennes

NetAnttila

Play

Vierailija
19/39 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asos

Nelly

Heppo

Brandos

Esprit

H&M

Vero Moda

Eli vaatteita ja kenkiä lähinnä tilailen. Kaikki em. ovat olleet luotettavia kauppoja.

Vierailija
20/39 |
27.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut:

rattaat

manducan

sitterin

lakanoita

leluja

kestovaippoja

Ja paljon muuta. Aina toiminut hyvin ja voin suositella kyseistä nettikauppaa. Myös liikkeessä erinomaista palvelua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi viisi