Eikö lapsille tosiaan saa ostaa vaatetta joululahjaksi?
Kommentit (23)
kummitytölleni ihania ja kalliitakin mekkoja ja sekä äiti että lapsi ovat yhtä ihastuneita.
Ja mun yläkouluikäinen poikani toivoi juuri isoäidiltään hupparia joululahjaksi.
lahjaksi ja aina on lapset paketista ottaneet ja olleet innoissaan ja panneet joulun uudet villasukat jalkaan.
Niin on lapset erilaisia.
ei mielellään minun lapsilleni. Mummo kyllä aina ostelee, mutta vaate lentää avauksessa paperin kanssa roskakasaan vikkelästi lapsen käsistä. Tämä luulee sitä yhdeksi käärepaperiksi ja luulee, että lahja on tyhjä. Parempi antaa se vaate suoraan äidille kaappiin laitettavaksi. Äiti kyllä kiittää tuostakin ostoksesta. Turha kiusata lasta paketoimalla se lapsen pakettiin. Anna vaikka sitten paketissa jotain pientä: hiussoljet, tarroja, karkkipussi, Aku Ankka -sarjis, ... siis yksi näistä.
jos vain ovat oikean kokoisia.
meillä anoppi osti lapselle joka oli juuri siirtymäisillään kokoon 104cm 122cm yöpuvun vaikka juuri olin kertonut hälle lapsen koon.
Kiva yöppäri ja otettiin käyttöön parin vuoden kuluttua.
Varastossa edelleen odottamassa varmaan 4. vuotta farkut 140cm jotka anoppi osti samaan aikaan.
Kivat nekin ja tulevat käyttöön varmaan vuoden parin sisällä.
Pointti on vain se et olisi paljon mukavampaa lepsellekkin saada sellaista mikä tule käyttöön lähiaikoina eikä vasta muutaman vuoden kuluttua.