toisen naisen selitys :)
ei tarvitse huoltaa miehen arkea :)
mä ainakin olen naimisissa aikuisen tasavertaisen ihmisen kanssa, joka ihan itse huoltaa itsensä. sen lisäksi se elättää mut eikä mun tartte mennä koskaan töihin.
ja eroa en ikinä.
Kommentit (6)
liian ihastunut vaimoonsa, joka olen minä ;D
se elättää mut eikä mun tartte mennä koskaan töihin.
ja eroa en ikinä.
Jospas se mies eroaakin susta? Siinä sit ihmettelet ammattitaidottomana, työttömänä ja ilman elättäjää.
liian ihastunut vaimoonsa, joka olen minä ;D
Miehellä ja vaimolla oli paha kriisi meneillä. Mies muutti toiseen kaupunkiin. Tapailin miestä silloin tällöin ( itse asuin kolmannessa kaupungisa, kaukana), matkusteltiin yhdessä yms. Meillä oli hauskaa yhdessä ja intohimoa. Mutta tajusin aika pian, ettei meillä missään tapauksessa voi olla yhteistä tulevaisuutta, halusimme eri asioita.
Ei mulla ole sen suhteen myötä mitään syyllisyydentunteita. Kehoitin miestä sopimaan vaimonsa kanssa jos mahdollista, ja kaippa mies sen teki. Se suhde silloin oli varmaan tärkeä meille molemmille, toivuimme yhdessä ( mies oli toipilaana kuolemanvakavasta sairaudesta, mä vaan pitkästä suhteesta)
Jotkut ovat jo eronneet, eivätkä halua mitään isäpuoli, uusperhekuviota, vaan ihan vaan panon silloin, toisen tällöin.
Halut ne on hiirelläkin ja osaan ja haluan elättää itse itseni.