Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maajussille Morsian ohjelmasta! Kelpuuttaisitko ketään sulhasehdokkaista itsellesi?

Vierailija
25.11.2011 |

Miksi?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ite en kelpuuttas. Kukaan ei oo mun tyyliä. Eniten Matias mutta on aivan liian pieni ja vähän outo mun makuun...

Vierailija
2/12 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

heterona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrikoiden ansiosta.

Vierailija
4/12 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme hissukoita kaikki, ei mitään munaa.

Vierailija
5/12 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua ottaa päähän siis ihan periaatteessa, että miksi HELVETISSÄ ihmiset kirjoittaa jollekin maajussille, vaikkei ne ole edes oikeasti niistä kiinnostuneita.

mua niin SÄÄLITTI se nuori söpö pikkumies, joka oli itse ihan tosissaan ja teki kaikkensa että tytöt viihtyisivät tilalla, mutta ne kiittämättömät lehmät vain nakkeli niskojaan, hihitteli selän takana ja kertoi haastattelussa etteivät olleet alunperinkään "tosissaan". WHAT THE FUCK?!

Vierailija
6/12 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

etenkin siitä villestä meni täysin maku.yök!

Vierailija
7/12 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muiden kanssa tuskin irtoaisi mitään jutunjuurta, Jannesta on saanut aika fiksunkin kuvan noiden pätkien perusteella ja huumorikin on samanlaista.

Vierailija
8/12 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siihen ehkä ole selkeää syytä. Voivat olla ihan mukaviakin, mutta se ei riitä. En kelpuuttaisi ketään heistä.

- Matiaksesta puuttuu luonteesta mielenkiintoa herättävää persoonallisuutta, enkä tykkää söpöistä pienikokoisista pojista

- Hans ei kiinnosta fyysisesti, vaikka onkin aika veikeä luonteeltaan

- Stefanissa en tykkää päättämättömyydestä ja ympäripyöreydestä, sekä housujen vetäminen ylös vyötärölle syö vähäisenkin fyysisen vetovoiman

- Ville vaikuttaa teennäiseltä

- Sen homon nimeä en edes muista, mutta kun olen nainen, niin ei hänestä saisi edes sulhasehdokasta

Vierailija
9/12 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hans on jotenkin ällömakean oloinen, en tiedä, että onko kielimuuri osasyy vai onko se oikeasti sellainen, mutta en oikein osaisi suhtautua vakavasti koko ajan jatkuvaan kaunopuheisuuteen. Vaikuttaa kyllä järkevältä ja muuten fiksulta.

Stefanista ei saa mitään selvää. Tietty voi taas olla kielimuuri kyseessä, mutta vähän vaikea muodosta tv:n välityksellä mitään kuvaa.

Ville ei vain kiinnosta yhtään.

Matiaksella on välillä ihan hyviä juttuja, mutta omaa persoonaa ei jotenkin tule silti esiin. Kuitenkin muihin verrattuna vähän paremmin varmaan tulisin toimeen.

Vierailija
10/12 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maaseutu sinänsä kiinnostaisi

Vierailija
11/12 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan tuntuinen tyyppi.

Vierailija
12/12 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muiden kanssa tuskin irtoaisi mitään jutunjuurta, Jannesta on saanut aika fiksunkin kuvan noiden pätkien perusteella ja huumorikin on samanlaista.

kumppaniksi en haluaisi heistä ketään.. jos joku olisi pakko ottaa niin sitten se varmaan olisi Matias tai Ville