Perheemme kuukausitulot ovat 17000€ brutto, haluatko kysyä jotain?
Kommentit (56)
Oletko mielestäsi varakas tai rikas vai vain keskituloinen? Haluaisitko että tulosi olisivat vaikkapa 2 milj euroa vuodessa? Eli kasvaako nälkä syödessä.
Ja voin kyllä tunnustaa, että nälkä kasvaa syödessä. Toisaalta jos mulla olisi 2 milj tilillä, niin tekisin päätoimisesti vapaaehtoistyötä, enkä palkkatyötä.
t.ap
Iloitsetteko arjen pienistä asioista, perheenjäsenistä, onko parisuhde loistava ja seksielämä aktiivista?
Osaatteko rentoutua, arvostaa ystäviänne, niitäkin joilla ei ole omaisuutta tai titteleitä?
Elättekö kiireettömästi? Osaatteko arvostaa kiireettömyyttä?
Meidän nettotulot on reilusti 3kertaa enemmän kuin teillä.
Mutta meillä menee sitten kyllä lasten koulumaksuihin, koulupukuihin, tarvikkeisiin ja kouluruokailuun vuodessa n.70 000 dollaria
Minusta osaamme iloita elämän pienistä asioista ja sitä on esimerkiksi juuri se, että ei ole kiire minnekään, voidaan vaan olla yhdessä koko perhe. Parisuhde voi hyvin, vaikka mies onkin paljon reissussa.
Arvostan toki ystäviä ja mulle ei merkitse tittelit mitään: kuspäitä ja fiksuja löytyy jokaisesta ammttiryhmästä tms. Ja itsekään en ole korkeakouluja käynyt ;)
Laitatko mulle tonnin? Ei muuta kysyttävää =)
t.ap
Niin ajattelin. Porvoosta päivää =) Onko kiva satuilla aaveella?
päässeet tuollaisille paikoille joista maksetaan tuollasita palkkaa?
Miten tulot jakautuu, eli mikä sun osuus, entä miehen?
Mitä töitä teette.
Miten paljon?
Näkyykö korkea elintasonne teidän arjessanne esim. kalliina vaatteina ja muuten materiana?
Ilmeisesti miehesi tienaa enemmän, kun on matkatöissäkin. Miten monta päivää vuodessa hän on työmatkalla?
Oletko kateellinen niille, jotka tienaavat enemmän kuin te?
Ajetaan Audeilla ja talossa on neliöitä 180. Haaveena olisi rakennuttaa hiukan isompi talo, mutta tämä nykyinen on niin hyvällä paikalla ja lasten kaverit ym asuu läheläl, niin ei olla ainakaan vielä haluttu tästä mihinkään muuttaa.
päässeet tuollaisille paikoille joista maksetaan tuollasita palkkaa?
Miten tulot jakautuu, eli mikä sun osuus, entä miehen?
Mitä töitä teette.
mies on johtajana ja itse olen It-alalla päällikkönä.
Miten paljon?
Näkyykö korkea elintasonne teidän arjessanne esim. kalliina vaatteina ja muuten materiana?
Ilmeisesti miehesi tienaa enemmän, kun on matkatöissäkin. Miten monta päivää vuodessa hän on työmatkalla?
Mä en jaksa kauheasti shoppailla, enkä välitä merkkivaatteista. Mies tosiaan tienaa meillä enemmän. Matkapäiviä on tänä vuonna ollut varmaankin n. 150.
Laitatko mulle tonnin? Ei muuta kysyttävää =)
t.ap
Niin ajattelin. Porvoosta päivää =) Onko kiva satuilla aaveella?
Oletko sitä mieltä että tällä palstalla pyörii vain köyhät ihmiset? Ja juurihan täällä joku totesi meidän tulojen olevan pikkurahoja heidän tuloihin ;)
t.ap
kun olis varaa kunnollisiinkin autoihin?
Ikinä en audia ottais vaikka ilmaiseks sais.
kun erittäin moni, joilla on yli kymmenkertaiset tulot kuukaudessa teihin nähden elävät huomattavasti vaatimattomammin, ei niin hyvässä talossa sekä ajavat iäkkäillä keskiluokkaisilla autoilla? He siis eivät ostele sitä kalleinta ja uusinta. Suomessa on monia piilomiljonäärejä.
kun olis varaa kunnollisiinkin autoihin?
Ikinä en audia ottais vaikka ilmaiseks sais.
t.ap
kun erittäin moni, joilla on yli kymmenkertaiset tulot kuukaudessa teihin nähden elävät huomattavasti vaatimattomammin, ei niin hyvässä talossa sekä ajavat iäkkäillä keskiluokkaisilla autoilla? He siis eivät ostele sitä kalleinta ja uusinta. Suomessa on monia piilomiljonäärejä.
voi asua hyvässä talossa ja ajaa turvallisella autolla? Eri asia olisi, jos ajelisin jollain Hummerilla huvikseni.
t.ap
että suomalaisen pitää esittää köyhää, vaikka olisi varaa. Ei niitä rahoja hautaan saa, jos sitä joku vielä luulee. Eikä tarvitse yltäkylläisesti törsätä munkaan mielestä, mutta ei Audilla ajaminen sitä kyllä olekaan. Eli huono omatunto niskaan vaan, jos on liikaa rahaa...kamalaa!!!
T. ei ap
Eikä tarvitse yltäkylläisesti törsätä munkaan mielestä,
...pitää just törsätä yltäkylläisesti, jos rahaa on. Raha on vain väline.
Oletko mielestäsi varakas tai rikas vai vain keskituloinen? Haluaisitko että tulosi olisivat vaikkapa 2 milj euroa vuodessa? Eli kasvaako nälkä syödessä.