Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko kuvitella lähteväsi shoppailemaan kaksistaan tasan 2-vuotiaasi kanssa

Vierailija
25.11.2011 |

ja miksi et, jos et? Miten shoppailureissu sujuu?

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin käydä ruokakaupassa ja ehkä jossain toisessa kaupassa samalla reissulla. Itselleni vaatteiden tai kenkien ostaminen ei kyllä onnistu, jätkällä menee ihan hermot kärryssä kökkimiseen, jos se kestää kauan. Jaloittelemaan ei parane päästää, juoksee karkuun, vetää kamat hyllyiltä tms. 1-vuotiaan kanssa kävin vielä kahvittelemassa ja ruokailemassakin suht rauhassa, nyt ei onnistu.

Vierailija
42/50 |
26.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihme et lapset kiukuttelee jos 3 tuntia shoppaillaan..

asumme kaukana joten ei shoppailla joka viikko, mutta kun lähdetään ei siinä kolmessa tunnissa selviä. Ei mitään ongelmia 2-vuotiaan kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
26.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei todellakaan MITÄÄN ONGELMAA, kaikki on aivan mahtavan hyvin, olipa typerä kysymys. ihmetyttää, kenen lapset ne on, jotka aina kirkuu ostoskeskuskessa.

Vierailija
44/50 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mulla se kaksivuotias on.

Toki sovituskopissa ei voi kauaa olla, mutta enpä mä yleensä itselleni mitään ostakaan. Ja jos nyt jotain on aivan pakko saada heti, niin sellaiselle reissulle en sitten varmaankaan ota mukaan. Jos siis pitää sovitella paljon ja etsiä jotain tiettyä. Mut tilailen nykyään aika paljon netistä, sit saa rauhassa sovitella kotona. Lapselle mä yleensä kuitenkin shoppailen tai lahjoja, tms. Ei oo oikein varaa edes itselle niin ostaa :D

Viettekö oikeasti 2-vuotiaan Mäkkiin/Heseen? Mun 2-vuotiaani on nyt maistanut ranskalaisia Hesessä ja totesin, että sinne ei sitten vähään aikaan mennäkään. Tosi harvoin siis muutenkaan käydään, mutta lapsi haluais sinne ohi kulkiessamme, koska siellä on leikkipaikka, joka näkyy hyvin kauppakeskuksen käytävälle. Nyt sitten mentiin sinne, kun oltiin sellaisen toisen perheen kanssa, niillä on isompia lapsia (kouluikäisiä). Aiemmin ei ole ollut ongelmaa tuolla, mutta nyt sitten sorruin antamaan lapsen ottaa muutaman ranskalaisen, kun niin pyysi. On se kerran aiemminkin ottanut isänsä lautaselta (se jostain syystä syö ranskalaisia joskus ravintolassa) ranskalaisen, mut ei tykännyt. Ajattelin siis, että ei kai se haittaa, jos yhtä maistaa nytkään. Mut ehkä se johtui siitä dipistä, että tykkäs.

En kyllä ymmärrä, miksi noin pienet pitää varta vasten opettaa roskaruualle.

Vierailija
45/50 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen niin usein tehnytkin. Shoppailureissu sujuu hyvin. käydään kerran leikkipaikassa ja kahvilla sitten ennen suuria ruokaostoksia. ei ongelmia.

Vierailija
46/50 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihme et lapset kiukuttelee jos 3 tuntia shoppaillaan..

klo 9.15-12.50 ostoskeskuksessa 2v:n kanssa ja ei kiukutellut yhtään. Tehdään tälläisiä reissuja pari kertaa kuussa, eikä ole mitään ongelmia. Toki välillä päästän lapsen kärryistä leikkipaikalla ja syömme aina reissulla myös.

Vierailija
47/50 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukana oli mukana myös tuolloin 4kk:n ikäinen vauva. =)

Nyt ne on kohta kolme ja yks vee. Ja vieläkin shoppaillaan keskenään. ;)

Ja miksi? No miksi ei?? Ne on mun lapsia ja mun vaan kuuluu pärjätä niitten kanssa ja joskus on kiva käydä keskenään kaupoilla. =)

Vierailija
48/50 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka 14v isosisko on jo useamman kerran HALUNNUT seurakseen Jumboon...

Vierailija
49/50 |
26.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai voisin. En ymmärrä miksi kukaan jättäisi lapsen sen vuoksi kotiin, että ei osaisi käyttäytyä, niillä shoppausreissuillahan sitä opitaan olemaan siellä kaupoissa. Ei meidän ole koskaan tarvinnut kaupoissa taistella yhdenkään lapsen kanssa vaikka ovatkin yleensä kaikki neljä mukana (ja kyllä nuorin heistä on tasan kaksi). Kuulostaa naurettavalta koko kysymys :) Lapsihan kyllä vaistoaa jos äiti tai isä on kireänä siellä kaupassa ja alkaa takuulla sitten itsekin käyttäytymään kireästi. Jos luottaa lapseensa niin en usko, että tulee ongelmia. Meillä kävellään karkkihyllyjenkin ohi aivan kiltisti ja ei nuo mitään ala vaatimaan (kuten olen jonkun lapsen joskus kuullut huutavan kaupassa) kun tietävät tasan, että milloin on herkkupäivä ja itse saavat kiltisti kaupasta ehdotella, että mitä herkkuja silloin ostettaisiin. Vaateostoksilla sama homma, vanhemmat lapset saavat itse jo toivoa mitä vaatteita haluaisivat ja nuorin on aivan kiltisti vieressä hymyilemässä. Välillä käydään syömässä ja jos aika tulee lapsilla pitkäksi niin ruokapaikoissahan on lähes aina leluja missä lapset saa leikkiä. Sitten taas jaksetaan jaksaa shoppausreissua hymyssäsuin.

Vierailija
50/50 |
26.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 lasta ja yksinhuoltaja, ilman minkäänlaista "tukiverkkoa". Isomman voi jo jättää kotiin tai kaverille (9V). Pienempi 3 v. kulkee mukana. Joskus lahjon herkoilla joskus järjellä. Eli jos ei mennä kassalle kaikki ruuat jää tähän ja kotiin ei tule mitään. Aikoinaan imetin vaatesovituksen yhteydessä sovituskopissa. Ei muuten hullumpi paikka :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme seitsemän