Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Todistuksessa numero 7. Onko se ihan ok vai huono vai mitä?

Vierailija
08.12.2011 |

Yrittää suhteuttaa omia ajatuksiaan...

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mitä odotti, mun todistuksessa olisi ollut huono, mutta veljellä loistava;)

Vierailija
22/63 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta onhan se tosi ettei 7 ole kummoinen.

8 on hyvä

9 kiitettävä

10 erinomainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kerran elämässäni saanut kokeesta seiskan ja se oli uskomattoman huono numero...

Vierailija
24/63 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ala-asteelaisella tuo on kai huono, mutta yläasteella ja lukiossa ihan ok.

Vierailija
25/63 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän vitos- ja kutosluokkalaisille se olisi huono numero, kun normitaso on vielä tällä hetkellä huomattavasti parempi. Mutta jollekin toiselle lapselle tai vanhemmalle lapselle se voisi olla ihan ok.

Vierailija
26/63 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omillani pitäisin huonona numerona koska tiedän että pystyvät paljon parempaankin helposti.

Vierailija
27/63 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omillani pitäisin huonona numerona koska tiedän että pystyvät paljon parempaankin helposti.

Vierailija
28/63 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 on ihan ok, tosin riippuu mistä aineesta ja lapsen kyvyistä. Jos ennen ollut 9 tai 10 niin sitten itse juttelisin lapsen kanssa että mistähän mahtaa johtua. Jos kyseessä uusi aine tai muutenkin lapselle haastava on 7 mun mielestä ihan hyvä, senkin saamiseen voi joutua panostamaan jos aine ei ole omia vahvuuksia.

Vierailija
29/63 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun päätin yläasteen. Pääsin nippanappa kaupungin huonoimpaan lukioon, mutta sitten arvosanat alkoivatkin parantua ja lukion päättötokarin k.a oli jo yli numeroa parempi. Kirjoitin siitä huolimatta kuitenkin kaksi a:ta (2!), mutta onneksi loistin eräässä tietyssä aineessa niin hyvin, että sain stipendin ja pääsin yliopistoon.

Yliopistossa monet pitävät minua älykkäänä tyyppinä, eivätkä meinaa uskoa, että minulla oli joskus 7,2:n todistus. Numerot kertovat vähän, oma intohimo paljon enemmän. Älä murehdi!

Vierailija
30/63 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noo en nyt sitä kovin hyväksi sanois, eikö tyydyttävä nimestä kuule, että se on ihan ok. Toki riippuu millaisia numeroita olet tottunut saamaan, mutta eikai se haittaa jos vaikka yksi seiska tai kaksikin olisi! Pojalle se on ihan hyvä, tytölle riippuu mutta jollekin hikelle varmasti huono. No ota opiksesi ja koeta saada parempi numero seuraavan todistukseen, niin eiköhän se siitä! :)

Vierailija
31/63 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun nelosluokkalaisella oli yks kutonen ja kolme seiskaa. Tyhmä siis kuten äiteensäkin

Vierailija
32/63 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiselle lapselle se olisi todella huono ja toiselle ihan hyvä. Riippuu ihan lapsesta.

Vierailija
33/63 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ihan ok

Vierailija
34/63 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko ei viitsi yrittää, ei ole oppinut itselleen sopivia opiskelutekniikoita tai aika menee muuhun ja vanhemmat eivät vahdi, että läksyt tulee tehtyä.

Vierailija
35/63 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 on huono, ja 8 on ihan hyvä, joten 7 on siinä hilkulla, ja riippuu mitä numeroita yleensä saa, että onko se omaan tasoon huononnus vai parannus.

Vierailija
36/63 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Numero on huono, itselläni ei niin huonoja ole todistuksessa.

Vierailija
37/63 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle huono paitsi liikunnasta ok

Vierailija
38/63 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä käsitöissä luokalla vai kaksi sai kasin, muut seiskoja tai kutosia. Kuulemma kasin saa vain valmiin työn kanssa, ja kevättodistuksessa numerot nousee jos kaikki työt ovat valmiina. Olen kyllä tehnyt kaikki työt huolella ja opettaja jopa kehunut (silti siis sain 7).

Itselleni seiska on aika huono, kun keskiarvo oli n.9,2.

Vierailija
39/63 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo lol oon myöhäs:D mut mitä hemmettiä mä oon saanu 5-6lk paljo seiskoja ja kutosia mutta se tuntiaktiivisuuski kertoo aika paljon. Jos saa hissast vaikka kutosia ja seiskoja kokeissa mutta tehtävät ja ja tunnilla osallistuminen/oleminen ylipäätään on ok niin todistuksessa hissan numero on 8:) ja siis mitä vittua nää täällä selittää, seiska ei oo niin ns huono numero kunhan vaan yrittää

Vierailija
40/63 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pääsin nippanappa seiskan keskiarvolla lukioon. - Lukion jälkeen jatkoin pari vuotta myöhemmin yliopistoon. En kirjoittanut kummoisia yo-arvosanoja. Sanosin, että olennaisempaa kuin yksittäinen arvosana (numero) on se mikä on yleinen kiinnostus ja motivaatiom opiskelua kohtaan. Itse olen ollut aina hyvin monesta asiasta ja ilmiöstä kiinnostunut. Mutta muunoheessa näkökykyni (olen sillä rajalla tarvitsenko opaskoiran) ja kömpelyyteni (erityisesti käsien ja silmien yhteistyön huomattava vaikeus)  on tehnyt opiskelusta vaikeaa ja aikaa vievää.