ONko muillakin sotka-jysk-asko-isku kalusteita?
Meillä on ja tyytyväisiä ollaan oltu. Myös monilla tutuilla on, ei ole keltään tullut huonoa palautetta. Ei tulis mieleenkään maksaa 2-3 tuhatta euroa kirjahyllystä! Kyllä keksin rahalle parempaa käyttöä.
Kommentit (43)
miehen tekemiä. Ovatpa ainakin uniikkikappaleita.
Jyskistä olen ostanut mm. tyynyjä, mutta huonekalut eivät ole miellyttäneet.
laatu on kuitenkin parempi kuin lastulevypaskassa..
kattokaapa tätä vepsäläisen kirjahyllyä ja kertokaa sitten vasta mulle että 2-3tonnin hylly on kallis.
http://www.vepsalainen.com/tuotteet/sailytyskalusteet.html?cat=sailytys…
Sotkassa, Jyskissä ja Maskussa sen sijaan ei minun makuuni mitään.
Askossa ja Iskussa on tyyliä ja laatua!
.. paitsi jostain pienestä sisustusliikkeestä tosi kalliilla. Niinpä ostin keltaisesta pörssistä vanhan 70-luvun (puurunkoisen) hyllyn, josta mies sitten uudisti meille sopivan.
Samaa linjaa on muuallakin: uusia kalliita kalusteita ei raaski ostaa, halpoja rumia en halua, joten ostan sitten laadukkaita käytettyjä. Olkkarissa ei ole uutta kuin matot ja muutama Ikean lamppu, makkarissa sängyt ja lastehuoneissa lipastot. Ja hyvältä näyttää...
mutta kyllä mun mielestä sitten kun on töissä niin pitäisi olla varaa ostaa jo kunnollista.
Onhan siinä tietysti omat vikansa ja eihän se nyt miltään design-mööpeliltä näytä mutta ajaa asiansa. Jos tarvitsee huonekaluja eikä ole kovin paljon rahaa ei auta muu kuin mennä Sotkaan. Vai lattiallako sitä pitäisi istua ja ruuat syödä sylistä ja pitää kirjansa ja telkkarinsa pahvilaatikon päällä ja odottaa sitä lottovoittoa jota koskaan ei tule kun en edes lottoa?
Meidän kaikki huonekalut ovat Vepsäläiseltä, Stockmannilta ja joistakin pienistä liikkeistä.
Minun mielestä se ei ole halpa kauppa
kaikki sulassa sovussa. Lopputulos tyylikäs ja kodikas ja päässyt jopa sisustuslehteen
en mitään sotkaa kehtaisi ostaa.. mutta arvostan kyllä itsetehtyä ja teetettyä. mielestäni vähempi on parempi kuin se että nurkat pursuaisi jotain halpaa ryjää..
Vierailija:
Jos tarvitsee huonekaluja eikä ole kovin paljon rahaa ei auta muu kuin mennä Sotkaan. Vai lattiallako sitä pitäisi istua ja ruuat syödä sylistä ja pitää kirjansa ja telkkarinsa pahvilaatikon päällä ja odottaa sitä lottovoittoa jota koskaan ei tule kun en edes lottoa?
mutta on meille kodikas, lämmin koti. enemmän satsaan pintamateriaaleihin.ap
ilmoititko lehdelle kodistanne vai miten päädyit sinne?
rakennusvaiheessa suunnittelin meidän keittiön ja se teetettiin pienellä keittiötoimittajalla. He halusivat keittiön kuvan esittelylehteensä. Kuvan ottaja taas teki kuvauksia myös ko. sisustuslehteen ja suositteli meidän kotia kuvattavaksi...
minun ajattelutapaani kuuluu ostaa kerralla hyvää ja laadukasta, ei niin että kodissa on yhteensopimattomia huonolaatusia huonekaluja joita joutuu pakosta uusimaan vähän väliä.
Rahalla sitä ei saa. Muistelkaa vaikka sitä ökytaloketjua
Askon ja varsinkaan Iskun kanssa. Ovat eri luokassaan.