Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetin illalliskutsun pikkusievässä varatulle miehelle

Vierailija
25.11.2011 |

jonka kanssa minulla oli salatreffit, nyt hävettää kamalasti, laitoin että full manu. Olen itsekin varattu. Hoi kun hävettää ..:((

en kyllä kehtaa mennä tunnustamaan että sen huppelissa väsäsin... olenko kamalan nolo ja häpässyt itseni?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
2/26 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
4/26 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

juurikaan kiinnostunut. Sina mä vaan nolaan itseni.

ap

Vierailija
5/26 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinäs häpeet, sinnä munankipeä tollo-lutka!

Oikein sait, toivottavasti se vielä pistää sanan kiertämään!

Vierailija
6/26 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinäs häpeet, sinnä munankipeä tollo-lutka! Oikein sait, toivottavasti se vielä pistää sanan kiertämään!

varmaan vaan tykkäs kun sai illalliskutsun vaikka ei sitten tulisikaan.

Vierailija
7/26 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastatkaa pliis...

ap

Vierailija
8/26 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvii perua, kunhan täsmennät että full menuuhun sisältyy siis normi suihinotto ja pillupaneminen edestä ja takaa, mutta ei kova perspano eikä mitään kakkaleikkejä!

Vierailija
9/26 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuskin on teidän miehistä kuitenkaan kukaan..

Hänellä ei ole lapsia eikä ole edes suomalainen mies.

ap

Vierailija
10/26 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinaista vahinkoahan ei ole vielä tapahtunut, ja turhaan pilaat kaksi parisuhdetta. Onhan mies silti imarreltu, jos sanot, että olit mies kyllä on kiinnostava, mutta koska olette molemmat parisuhteessa, on ehkä kuitenkin parempi jättää homma väliin.

Vierailija
11/26 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivan 100 varmasti, meidän puheet ovat olleet aika rohkeita.

ap

Vierailija
12/26 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
13/26 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisinpa vaan kysyä, että missä helvetissä on sun moraali?!

Jos olet varattu, niin tee miehellesi palvelus ja jätä hänet, ennen kuin tuhoat hänen luottamuksensa kaikkiin ihmisiin! Kuinka joku voi olla noin typerä kuin sinä?

Ja toivonmukaan se mies, kenelle tuon viestisi (typerän viestin) laitoit, on tajunnut, että jos on varattu, niin hoidellaan vain sitä omaa naista, eikä tuollaista ala-arvoista kuten sinä!

Vierailija
14/26 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

parempi kysyä ja kokeilla kuin miettiä ikuisesti. hetken häpeä, mitäpä siitä. kunnon panot, nam.

Vierailija
15/26 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka kanssa minulla oli salatreffit, nyt hävettää kamalasti, laitoin että full manu. Olen itsekin varattu. Hoi kun hävettää ..:((

en kyllä kehtaa mennä tunnustamaan että sen huppelissa väsäsin... olenko kamalan nolo ja häpässyt itseni?

Eli selvin päin on vapaa mutta humalassa varattu? Vai onko aikoinaan mennyt kimppaan pikkusievässä?

Mikä on full manu?

Vierailija
16/26 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet varattu, niin tee miehellesi palvelus ja jätä hänet, ennen kuin tuhoat hänen luottamuksensa kaikkiin ihmisiin! Kuinka joku voi olla noin typerä kuin sinä?

Ja toivonmukaan se mies, kenelle tuon viestisi (typerän viestin) laitoit, on tajunnut, että jos on varattu, niin hoidellaan vain sitä omaa naista, eikä tuollaista ala-arvoista kuten sinä!

Pettävä mies on ihan normaali mies, jolla on mahdollisuus vielä parantaa tapansa. Pettävä nainen on ikuiseen kadotukseen tuomittu, ala-arvoinen lutka...

Vierailija
17/26 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä kulminoituu taas av-mammojen kaksinaismoralismi. Pettävä mies on ihan normaali mies, jolla on mahdollisuus vielä parantaa tapansa. Pettävä nainen on ikuiseen kadotukseen tuomittu, ala-arvoinen lutka...

sinun tekstissä kulminoituu av-mammojen luetun ymmärtämisen puute.

En TODELLAKAAN ole sanonut yhtikäs mitään puolustellakseni tuota miestä. Hän on ihan yhtä ala-arvoinen, MUTTA tässä on kyse ap:sta. Jos tämä ko mies tulisi ihmettelemään tänne samoja juttuja, niin täysin varmasti sanoisin, mitä ajattelen hänestä.

Vierailija
18/26 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muualla ollaan vähän aikuisempia.

Vierailija
19/26 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tuo minusta ollut paha juttu ollenkaan.

Vierailija
20/26 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoin että anteeksi eiliset viestit, mutta sinä olen niin houkutteleva minulle mutta minun on muistettava omat velvollisuuteni. toivotin vielä mukavaa viikonloppua.

Toivottavasti ainakin vähän pystyin pelastamaan naamaani. Oikeasti tämä tyyppi ei vedä alkuunkaan vertoja minun omalle miehelleni.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme