Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmettelen eniten mistä tuo Kaunis Pieni Elämä -bloggaaja repii kaiken tuon ajan ?!?!?!

Vierailija
25.11.2011 |

Itse olen kahden lapsen yh-äiti ja kyllä aika menee ihan totaalisesti arjen pyörittämiseen ja töissä käytiin. Iltaisin siivoilen, laitan ruokaa, pesen pyykkiä tai käydään harrastamassa ja ystävillä.

En ehtisi missään välissä sisustaa, pitää kämppää ton näkösenä ja vielä koko ajan näpertää jotain askartelua, pitää nettikauppaa ja kuvata joka kulmasta lapsia ja niiden vaatteita.

Ja toinen asia mitä ihmettelen suuresti: MISTÄ KAIKKI TUO RAHA ?!?! He ovat todella varakkaita, ei tavallinen tallaaja tilaa tuollaisia vaatteita, asu tuollaisessa talossa ja koko ajan osta jotain uutta ja ihanaa.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
26.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset ihmiset selviävät vähemmillä yöunilal, eivätkä käytä aikaa esim. telkkarin katseluun!

Vierailija
2/22 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niil on joku nettikauppa mist' saa vissiin ihan kivasti rahaa.

ja joo itekki ihmettelin et mistä se repii ton kaiken ajan.. ehkä niillä on palkattuja siivojia ruuanlaittajia jne... en kyl tosiaan tiedä.. voihan se niitten elämä oikeesti olla ihan ahistavan per*seestä, että uskottelee tolla blogilla kaiken olevan niin helvetin ihanaa ja kaunista..

myönnän: kateellinen oon jos toi on totta.

silti en kyl tunne ketään vastaavaa, vaan lähes kaikki rikkaat perheet on hirveet ongelmat oikeesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

erona on ettei sen tarvitse käydä töissä ja käytössä on paljon rahaa. Varmasti on enemmän kiinnostusta askarteluun ja sensellaiseen kun ei ole töissäkäyntipakkoa, rahahuolia jne. Voi elää vähän kuin lapsi.

Vierailija
4/22 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

erona on ettei sen tarvitse käydä töissä ja käytössä on paljon rahaa. Varmasti on enemmän kiinnostusta askarteluun ja sensellaiseen kun ei ole töissäkäyntipakkoa, rahahuolia jne. Voi elää vähän kuin lapsi.

Mutta pakko siellä on jonkun siivota ja pestä pyykkiä ja laittaa ruokaa? Kukakohan sen tekee?

Vierailija
5/22 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertonut palkkaako apua.

Vierailija
6/22 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ties mitä kaikkea muutakin apujoukkoa. isovanhemmat varmasti myös auttavat paljon. Ja hirveästi kyllä helpottaa jos on runsaasti rahaa.

Vierailija
7/22 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellisen vaikea täällä tajuta. Siis markkinointia, mainostusta, julkisuutta... tämä on sitä PR työtä jota moni yritys teettää ulkopuolisilla.

Hänellä on kauppa. Markkinoi hienolla tavalla tuotteitaan.

Rahaa saa pankista, ja jos on ollut nuoresta asti ahkera, aloittanut pienestä ja pienellä palkalla, voi kasvattaa omaisuuttaan ja osaamistaan pikkuhiljaa.

Toista on nykypissikset, joille ei kelpaa kuin suuripalkkainen työ ja HETI. Seuratkaapa vaikka luuserityöttömien keskusteluja, ei kelpaa pienipalkkainen homma, vaikka sillä pääsisi työn syrjään ja alkuun ja sitten isompiin tuloihin!

Vierailija
8/22 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suuressa kämpässä pelkkä pölyjen pyyhkiminenkin kestää kokonaisen päivän, joten on varmaan sanomattakin selvää et joku kodinhoitaja siel heiluu.. jos ois yhtä paljon rahaa ku hällä, niin kyl heiluis meilläkin. mielihyvin.

Vierailija
9/22 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mullakin on aikaa omiin juttuihini mm. opiskeluun, kun olen hoitovapaalla. Meillä käy siivooja kerran kuussa enkä ole niin turhan tarkka siivouksn suhteen muulloin. Usein syödään ulkona. Ehtisin hyvin sisustaa ja blogata, mutta käytän aikani mieluummin muuhun.

Eikä meillä ole edes perittyä rahaa, vaan ihan itse ansaittua ja säästettyä. Miehellä ehkä vähän keskitasoa isommat tulot, mutta minä toisaalta olen palkaton tällä hetkellä.

Ei kaikkien elämä vaan ole kiireistä kaaosta. Ja jos sattuu olemaan tukiverkkoa lastenhoitoapuna, niin varmaan on vielä helpompaa.

Vierailija
10/22 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ko bloggaaja ei kuitenkaan ole tienannut rahojaan itse. Hänhän bloggasi, että vanhemmilla on asunto jossain Espanjassa ja metsää, eli tuskin nyt aivan pohjalta on tarvinnut aloittaa nettikauppaa (jonka kylläkin taisi aloittaa vasta blogin perustamisen jälkeen).

Vierailija
11/22 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on ahkera ja luonnostaan siisti niin ei sitä sotkua niin paljon tule. Kaikille esineille on lienee laitettu oma paikkansa. Ei ihanaan kämppään tarvita mitään miljoonatuloja jos elämänhallinta on kunnossa ja osaa suunnitella taloutensa. Osalla varakkaistakin on todella rumat asunnot jos ei ole yhtään silmää miten sisustetaan kauniisti.

Etelä-pohjanmaalla talot ovat myös paljon halvempia. Tunnen täysin samanlaisia perheitä, joilla on uusi talo vaikka työhistoriaa ei ole nimeksikään kun mies on vain tavistyössä kiinni. Vaimot 22-25 ilman mitään työhistoriaa. Lisäksi pari lasta eli aikamoinen idylli.

Jos jotain sotkua joskus olisikin niin ei bloggari ota silloin kuvia nettiin asunnostaan. Tiettyä kulmaa ja huonetta talosta voi siistiä ennen kuvan ottamista.

Noita vaatteita on ihan varmasti varaa ostaa keskituloisella.

Vierailija
12/22 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"että vanhemmilla on asunto jossain Espanjassa ja metsää, eli tuskin nyt aivan pohjalta on tarvinnut aloittaa nettikauppaa (jonka kylläkin taisi aloittaa vasta blogin perustamisen jälkeen)"

Mitä sitten vaikka vanhemmilla on asunto espanjassa ja metsää? On munkin vanhemmilla nämä asiat, enkä silti ole rikas, eivätkä ole hekään. :)

Vierailija
13/22 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isäni on työssä suuressa yhtiössä ja palkka on todella hyvä. Samoin äidillänikin on kivat tulot. Lisäksi on maatila, peltoa ja metsää. En minä siltikään elä vanhempieni palkka- tai pääomatuloilla.

En tajua miten osa kuvittelee, että jälkikasvu olisi automaattisesti kultalusikka perseessä syntynyttä jos vanhemmat omistavat läntin maata. Aika monikin omistaa metsää maaseudulla ja on lisäksi vielä pienituloinen. Suurin osa keskituloisia.

Aika moni saa halutessaan irti asunnon ulkomailta, muttei siihenkään järjettömiä tuloja vaadita jos luopuu vastavuoroisesti jostain muusta. Eikä se asunto siellä espanjassa lapsia rikasta.

Vierailija
14/22 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tuskin sitä nyt hirveästi rikastuu tekemällä silloin tällöin sisustussuunnitelmia, mikä on bloggarin ammatti. Jos on 27-vuotiaana 3 lasta niin ei siinä varmaan mittavaa uraa ole ehditty tekemään.

Vierailija
15/22 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja velkaa saa pankista. Tämä nyt ei liity mitenkään blogiin, mutta tunnen maaseudulta useita nuoria naisia ilman työhistoriaa. Ovat ihan tavisperheitä lapsineen, mutta velalla kyllä saa talon jos mies on työssä. Uudenkin. Eteläsuomessa ei niin vain rakenneta, koska tontit jne. ovat paljon kalliimpia. Ainakin vanhaan taloon on helposti varaa pikkupaikkakunnilla vaikka toinen olisi kokokaan työtön ja toinen normaali duunari. Tunnen monta tälläistä nuorta pariskuntaa.

Vierailija
16/22 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peseekö ap pyykkiä käsin kun se pitää erikseen mainita?

Minulla on 4 lasta ja pyykkiä pesen minäkin (erikoista eikö?) muttei siitä numeroa tartte tehdä.

Käsityö ihminen selvästi on ja rakentaa kotia ja myy romua. Juu, ihan kamalaa että ihminen voi olla tuottelias. Minäkin teen tässä sukulaisille sukkia lahjaksi, miten ihmeessä siihen löytyy aikaa? :)

Ehkä tuo nainen tekee töitä koneella sillävälin kun me jutellaan kakkaa netissä?

Vierailija
17/22 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on mielestäni ihan naurettavaa. eivät lapset tarvitse joka kuukausi uusia vaatteita tai muuta tilpehööriä. tuo äiti vaikuttaa ainakin bloginsa perusteella tosi kummalliselta tyypiltä.. mutta ei ihme, että onkin joku uskovainen. just tuollainen sarah palin-wannabe.

Vierailija
18/22 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peseekö ap pyykkiä käsin kun se pitää erikseen mainita?

Minulla on 4 lasta ja pyykkiä pesen minäkin (erikoista eikö?) muttei siitä numeroa tartte tehdä.

Käsityö ihminen selvästi on ja rakentaa kotia ja myy romua. Juu, ihan kamalaa että ihminen voi olla tuottelias. Minäkin teen tässä sukulaisille sukkia lahjaksi, miten ihmeessä siihen löytyy aikaa? :)

Ehkä tuo nainen tekee töitä koneella sillävälin kun me jutellaan kakkaa netissä?

onhan se itsekin koneella aika paljon touhuamassa turhanpäiväisiä (pitämässä blogia).

Vierailija
19/22 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolla ei ideat lopu kesken. sitten vielä käsistään taitava ja omaa sisustussilmää niin kyllä noilla aineilla jo jotain saa aikaiseksi:)

Vierailija
20/22 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta heillä ei ole ylimääräistä tavaraa esillä, joten miksi siivous veisi hirveästi aikaa? Toisekseen saattaahan perheen äiti tehdä yhtenä päivänä parin seuraavan viikon postaukset ja laittaa ajastettuina tulemaan. Siihen menee aikaa pari tuntia. Kuvan nyt napsii yhden silloin, toisen tällöin. Ei siihen erikseen tarvitse aikaa varata!

Mistä kaikki raha? Mikä raha? Osamaksulla saa köyhempikin jos niin kadehdituttaa.

Ja se tärkein; hän ei ole yh joten ette ole vertailukelpoisia :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi