Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

tuntuu että tää on kuin kirous yllä tämä yksinäisyys

Vierailija
25.11.2011 |

Juuri ketään en tapaa. Jos hyvin sattuu, saatan tänään tavata yhden ihmisen.

Olen niin yksin, kuljen joka paikassa yksin, yksin..

Muutanko täältä helvetin kaupungista pois?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi uusi kiinnostava harrastus itsellesi. Joskus harrastuksien parista saa uusia tuttavuuksia.

Vierailija
2/5 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutin kaupunkiin, josta en tunne todella ketään. kaikki sukulaiset jäi kotikonnuille, ja vanha ystävä- ja tuttavapiirikin näyttää hiipuvan.

lähde kansalaisopiston piireihin, kursseille, salille jne - saat hieman sosiaalisia kontakteja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi uusi kiinnostava harrastus itsellesi. Joskus harrastuksien parista saa uusia tuttavuuksia.

Olen sinkku, yksi lapsi. Täytyy etsiä sitä harrastusta, liikuntapaikassani olen sentään joskus

päässyt juttelemaan yhden ihmisen kanssa jumpan jälkeen, kun ollaan oltu saunassa yhtäaikaa.

Vierailija
4/5 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jossain päin Suomea sinulla ystäviä ja perhettä? Uskon että jokaisesta kaupungista voi löytää sopivia kontakteja. Asuin kerran kaupungissa jossa tunsin vain poikaystäväni ja sit meni suhde poikki. No tunsin Pelastusarmeijan majurin, äitini lapsuudentuttuja. Ei pal iloo ollut silloin mulle. Yhtenä päivänä menin sinne kuitenkin ja säestin laulavia mummoja pianolla. Ne rukoili et löytäisin työtä kun en heti halunnu muuttaa pois. Sain seuraavana päivänä kolmen kuukauden työharjoittelupaikan pieneläinklinikalta. Ystävän löysin kirjeenvaihtoilmoituksella kaupungista.Tää oli vuotta 98

Vierailija
5/5 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jossain päin Suomea sinulla ystäviä ja perhettä? Uskon että jokaisesta kaupungista voi löytää sopivia kontakteja. Asuin kerran kaupungissa jossa tunsin vain poikaystäväni ja sit meni suhde poikki. No tunsin Pelastusarmeijan majurin, äitini lapsuudentuttuja. Ei pal iloo ollut silloin mulle. Yhtenä päivänä menin sinne kuitenkin ja säestin laulavia mummoja pianolla. Ne rukoili et löytäisin työtä kun en heti halunnu muuttaa pois. Sain seuraavana päivänä kolmen kuukauden työharjoittelupaikan pieneläinklinikalta. Ystävän löysin kirjeenvaihtoilmoituksella kaupungista.Tää oli vuotta 98

On sukua muualla. Ja yksi sisarus perheineen asuu 30 km:n päässä, emme vaan tapaa kuin harvoin.

Olen 90-luvulla löytänyt ystävän kanssa kv-palstalta mutta se ei juurikaan pidä yhteyttä, se olen minä aina joka soittaa tai laittaa viestiä..

Ja se asuu 20 min. matkan päässä.

Tunnen täältä yhdeksän ihmistä mutta silti olen yksinäinen. Ap