Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt itkettää :( Mulla piti olla eka terapia-istunto tänään

Vierailija
25.11.2011 |

mutta se peruuntui kun sain viestin että työntekijä sairaana että sovitaan ensi viikolla uus aika. VITTU MÄ TARVIIN SEN AJAN JUST NYT!!!! Ei mulla muuta :(

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että harmittaa :(

olet varmaan odottanut kovasti ja toivonut että saisit jotain apua... mutta usko pois, ensi viikkoon ei ole kauhean pitkä aika

Vierailija
2/5 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että joku kehtaa sairastua.

T. eräs terapiaa käyttävä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole ketään sukulaista tai ystävää kenelle jutella, niin onhan niitä kaikenlaisia auttavia puhelimia?

Vierailija
4/5 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

terapian vaikuttamisessa kestää joka tapauksessa aikansa, ennen kuin se alkaa. Ensimmäiset muutama istuntoa voi tuntua jopa pahentavan oloa. Vasta myöhemmin, hitaasti, tulee se apua.

Jos sulla on NYT HETI kriisitilanne, johon tarvit NYT HETI apua, soita johonkin kriisipuhelimeen tai auttavaan puhelimeen. Sopivia numeroita löytyy netistä hakukoneella vaikka kuinka, eikä sen oikeastaan ole väliä, mihin niistä soitat. Voit soittaa niihin vaikka joka päivä siihen asti kunnes tuo terapia lähtee käyntiin.

Vierailija
5/5 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet sisäisesti valmistautunut että jaksat tähän päivään saakka ja pääset VIHDOIN purkamaan sisimpäsi tuskaa. Viikko tuntunee pieneltä ikuisuudelta siinä vaiheessa. En muista auttavien puhelimien numeroita, mutta kehotan soittaa vaan rohkeasti numerotiedusteluun ja kysyy niitä, jos ahdistus tuntuu musertavalta juuri nyt. Tsemiä ! Sä selviät vielä !!

Toivottavasti saisit pikaista helpotusta tästä pahimmasta olotilasta, uskon että ne puhelimet olis just hyviä nyt tänään ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi