Soitin poikaystäväni hoidolle
Aloin n. 3 kk sitten tapailla yhtä miestä ja minulle selvisi että hänellä on joku vakipano jonka hän oli nähnyt viime viikolla muka ihan vain kaverina! Tänään soitin naiselle ja käskin olla ottamatta yhteyttä poikaystävääni sillä hänellä on nyt UUDET INTRESSIT. Nainen vaikutti töykeältä ja valehteli etteivät he olleet panneet viime tapaamisen aikaan. Olen ihan varma että valehteli, mutta lupasi kuitenkin olla enää soittelematta. Nyt kuitenkin lähetti tekstarin vaikka mies aluksi kielsi että se oli häneltä! Miten tuollaisista pääsee eroon?? Kokenuksia?
Kommentit (18)
Siis eikö ihminen oikeasti osaa sanoa, että minulla on toinen? Ja päättää kumman haluaa, eikä valehdellla pahimmassa tapauksessa kummallekin.. Mtä jänishousuja nykyään elää? Vai ovatko vain niin nautinnonhaluisia, että haluavat useaa yhtä aikaa. yhtä säälittävää kuitenkin. Jos haluat useaa etsit ihmisiä, jotka siihen suostuvat. Tunnen monia jotka ovat onnellisina vapaassa suhteessa.
Mies on kelvoton. Hankkiudu siitä eroon. Itsekin olisin tosin sanonut tytölle suorat sanat, jos alkaa miestäni viettelemään. Jos asia olisikin niin päin, että mieheni vietteli niin sitten lähtis pallit. Onneksi ei ole sitä vaaraa, kun mies on koko ajan kiinni lahkeessa kuin takiainen :)))
tiesikö se vai ei et on nykyään varattu mut nyt ainakin tietää! Mun miestä on ihan turha käydä sutimassa, en kattele sellaista keneltäkään. Eikä se oo pelkästään miehen vika, se sanoi että tää nainen on se joka sille aina soittelee eikä se koskaan.
En katsele hetkeäkään jos joku käy sutimassa mun miestäni... Ei ole pelkästään miehen vika jos se pettää... Hahahahahha! Se mieshän siinä pettää eikä kukaan muu.
Kuulostaa luuserimieheltä! Kunnon miehet valitsee/ suunnittelee vakipanot niin, että ei jää tyttöystävälleen kiinni.
Näin kaikki on tyytyväisiä.
T: 2+tyttöystävä - Ikää 25 :)
Jos haluat MIEHEN vakipanosta eroon, pyydä miestä lopettamaan yhteydenpito äläkä soittele sen kavereille selän takana. Paitsi että on vitun loukkaavaa hoittaa aikuisen ihmisen ihmissuhteita kysymättä siltä, on ihan sama, mitä nainen tekstailee, jos mies ei vastaa.
Tosin jos vakipano ja mies on ollut ystävät tai kaverit ennen vakipanoilua, ei välttämättä ole edes kohtuullista pyytää, että mies katkaisee välit. Jos paneminen on alkanut vaikka kymmenen vuoden kaveripohjalta, musta riittää ihan hyvin, että ne palaa kavereiksi ilman lisäetuja. Ja jos ne on pannut kaveripohjalta, ei ole mitenkään itsestäänselvää, että tavatessa harrastetaan seksiä. Hyvä kaveripano sisältää yleensä defaulttina sen, että pannaan vaan kun molemmat ovat vapaita eikä olla kovin mustasukkaisia tai ahdistuneita, kun se toinen ryhtyy seurustelamaan. Sit ollaan kavereita.
Ja totta kai se on pelkästään miehen vika, jos se omasta vapaasta tahdostaan lähtee panemaan toista naista. Se, mitä nainen teki sitä ennen ei ota mitään pois miehen syyllisyydestä.
Jos mies on niin peniksensä vietävissä, että tekstari (!) toiselta naiselta aiheuttaa pettämistä ilman, että mies voi itse vaikuttaa asiaan, puhutaan jo sen tason psyykkisistä vammoista, että kannattaa erota asap. Tuollainen mies olisi sekä epäluotettava että pelottava - mieti nyt, mitä kaikkea inhottavaa se voi tehdä, jos se ei oikeasti hallitse toimintaansa yhtään.
Jos mies taas on ihan normaali ihminen normaalilla aikuisen itsekontrollilla, sen kannattaisi ehkä jättää sut, koska onhan se nyt ihan helvetin loukkaavaa, että oletat sen olevan lapsen tai psyykkisesti sairaan tasolla.
Ei muuta.
kyllä ihan mies siinä vieressä kun soitin sille akalle, etten kenenkään selän takana soitellut!
Sanot poikaystävällesi että se on nyt loppu niin pääset eroon poikaystävästäsi.
Niin kauan kuin poikaystäväsi haluaa jatkaa suhdetta naisen kanssa jota kutsut "panoksi" hän jatkaa. Ei sinulla ole sen asian kanssa mitään tekemistä. Etsi sinä voi määrätä paneskeleeko jotkut kaksi ihmistä keskenään tai ei. Saati sitten kenelle kunkin viestejä lähettelee.
Jos joku uusi poikaystävä tekisi noin - se lähtisi kuin viritetty mopo käsistä.
Ap - olet typeristä typerin ja täys idiootti!
Poikaystäväsi taitaa olla pian entinen...
En ikinä antaisi sille toiselle naiselle sitä nautintoa että menen komentelemaan sitä.8Sitähän ne toivoo).
Jos mies ei osaa itse hoitaa asiaa niin sitten mies saa minun puolestaan mennä pökkimään sitä naista ihan rauhassa. Sen jälkeen minulla on uudet intressit.
ensinnäkin, ootte tapailleet vasta 3kk, se ei välttämättä tarkoita seurustelua eikä yksiavioisuutta. Ootko sä ap sellanen usein kännissä naisille raivoava akka? Kuvittelen että sulla hiuksissa selkeät raidat, naamassa paljon meikkiä. Kalja/siideri maistuu, ja räyhäät kaikille naisille jotka tulee lähellekään Sun Miestä. Arvaa olisinko mä töykeän kuuloinen jos jonkun mun ystävän mimmi soittais, raivoais ja käskis oleen ottamatta yhteyttä mun ystävään?
En ikinä antaisi sille toiselle naiselle sitä nautintoa että menen komentelemaan sitä.8Sitähän ne toivoo).
Jos mies ei osaa itse hoitaa asiaa niin sitten mies saa minun puolestaan mennä pökkimään sitä naista ihan rauhassa. Sen jälkeen minulla on uudet intressit.
Mulla on eksiä jotka on ystäviä ja jos joku 3 kk poikaystävä alkais soittelemaan niille, heippa ja heti!
Mä en kattois tollasta pätkääkään ap rakas.
NO oli kuule kyllä ihan mies siinä vieressä kun soitin sille akalle, etten kenenkään selän takana soitellut!
Tai ehkä mies on vielä nolompi, en ole ihan varma.
Miksi helvetissä mies seisoo vieressä kun sinä oidat hänen asioitaan?
Ehkä te olette sittenkin ihan hyvä pari.
tuollaisen puhelun joskus (tein siitä aloituksenkin). En tuolloin tiennyt miehen seurustelevan, ja myös se raukka tiesi naisen soittavan minulle (soitti hänen puhelimestaan). Sain osakseni kuulustelun ja käskytyksen. Voi jos olisin hämmennykseltäni tajunnut olla edes töykeä!
tuollaisen puhelun joskus (tein siitä aloituksenkin). En tuolloin tiennyt miehen seurustelevan, ja myös se raukka tiesi naisen soittavan minulle (soitti hänen puhelimestaan). Sain osakseni kuulustelun ja käskytyksen. Voi jos olisin hämmennykseltäni tajunnut olla edes töykeä!
sulla olisi ollut olla töykeä, jos kerran olit se toinen nainen? Ihan hyvä että olit nöyrää likkaa.
sulla olisi ollut olla töykeä, jos kerran olit se toinen nainen? Ihan hyvä että olit nöyrää likkaa.
Mieshän se täysi pee oli tässäkin tapauksessa.
Jos pojalla oli sama vakipano jo silloin kun aloitte "tapailla", niin sinä olet se hoito, ap.
Tosi lapsellista alkaa soittelemaan sille muijalle. Ei se sen syytä ole, jos miehesi häntä haluaa tapailla, ja eihän hän välttämättä edes tiedä, että miehesi tapailee/seurustelee (ei käynyt tekstistä ilmi) sinun kanssasi. Valita asiasta miehellesi, älä sille muijalle.