broileripullissa pvm 8.12, uskaltaako syödä?
Kommentit (12)
se on viimeinen käyttöpäivä, niin en söisi. Jos taas parasta ennen, niin popsisin poskeeni.
Kuka syö broileripullia kysyn minä vain?
Itse syöttäisin eka 3- ja 5-vuotiaille lapsilleni. Jos pariin tuntiin ei tulis mitään oireita niin laittaisin loput mikroon ja söisin itse.
Vanhentuneet pyörykät ovat biojätettä.
Itse syöttäisin eka 3- ja 5-vuotiaille lapsilleni. Jos pariin tuntiin ei tulis mitään oireita niin laittaisin loput mikroon ja söisin itse.
No en söis, euron halppispyörykät joutaa roskiin. Suosittelen pakastimen käyttöä.
Olen kuullu että lapsilla on paljon parempi suoja bakteereita vastaan. Niin siksi tietenkin eka kokeilisin tuleeko lapsille oireita. Kun turvallisempaa silleen.
enkä kyllä syö muutenkaan, saati lapsilleni antaisin! Tiedättekö mitä ne sisältää????? Salmonellakanojen ruhojen jämäpalat ym. muuta viehättävää... *yöks*
se on viimeinen käyttöpäivä, niin en söisi. Jos taas parasta ennen, niin popsisin poskeeni.
tuollaisissa on viimeinen käyttöpäivä, ei parasta ennen:)
Olen joskus maistanut muutaman päivän vanhaa, mutta rasva on jo ihan ällön makuista. Mä laitan aina valmispyörykät pakastimeen. Sieltä sulattaa parissa minuutissa mikrossa tai pannulla sen verran kun on tarpeen.
I rest my case.