BB: Miksei kukaan tuolla uskalla sanoa Tanjalle että se on sekopää ja hullu?
Kaikki vaan selittelee Tanjalle sen omia raivareita. Miksei kukaan sano sille suoraan että täyskahjo mikä täyskahjo..
Kommentit (8)
kurjaa katsoa katsoa miten paha hänellä on olla... selvästi ihan hirveä koti-ikävä ja ei osaa purkaa sitä sanoin.
Kenellä tahansa meistä sekois pää tuonne tollasen ajan jälkeen, antakaa Tanjan olla, aito ja hauska ihminen
ajatellakin miten se käyttäytyy pienen lapsensa aikana kun ei selvästi kykene kontrolloimaan käytöstään.
Lapsiparan psyyke tuhoutuu pysyvästi kun äiti jonka pitäisi olla absoluuttisen turvallinen käyttäytyy itse kuin vankimielisairaalan suljetulta osastolta karannut.
antakaa Tanjan olla, aito ja hauska ihminen
hän on aito eli oikesti tuollainen niin huh huh...
Ja hauskahan sen skitsoiluille on nauraa mutta jos moinen seinän takana asuisi niin ei kiitos.
kuinka tärkeää normaali elämä on ja se, että tämä kausi on liian pitkä ihmisen psyykeelle. Psykiatrin keskustelu ja lääkärin tarkistus pitäisi nyt tarjota Tanjalle.
mä taidan sit kans olla hullu =D Mä katoin eilisen jakson ja arvatkaapa mikä mua ärsytti? Suvi ja Sebastian jauhamassa sitä skeidaa koko ajan ja selittelemässä ja arvioimassa jne. Ja kun yksi haluaa olla rauhassa, niin toinen tulee siihenkin lässyttämään koko ajan viereen.
kurjaa katsoa katsoa miten paha hänellä on olla... selvästi ihan hirveä koti-ikävä ja ei osaa purkaa sitä sanoin.
Kenellä tahansa meistä sekois pää tuonne tollasen ajan jälkeen, antakaa Tanjan olla, aito ja hauska ihminen