Jyrki Kataisesta yksi mielipide, onko muita jotka samaa mieltä?
Mielestäni Jyrki on vielä liian kokematon pääministeriksi. jotenkin kaipaisin sinne vanhempaa mieshenkilöä, sellaista isähahmoa. Jotkut Jyrkin kommentit ovat todella lapsellisia ja antavat vaikutelman kypsymättömästä pojan klontista, ollakseen pääministeri.
Tietenkään tällaisia ei saisi sanoa ääneen, sillä kaikkienhan pitäisi hulluna fanittaa kokoomusta ja Kataista.
Kommentit (14)
Muuten varmaan ok, mutta en ymmärrä miksi ei pistänyt Urpo-jutan rattaisiin kapuloita siinä vakuusjutussa. Lopultahan se koituu Suomen tuhoksi vaikka nyt demarit kaatuiskin siinä samassa.
kaikkienhan pitäisi hulluna fanittaa kokoomusta ja Kataista.
minäpä fanitan sdp:tä, mutta sehän se kaikkeen on syyllinen, kuten aina.
aina kun sen pitäis ottaa jämäkästi kantaa johonkin merkitttävään ja ikävään asiaan niin se siirtää vastuun sujuvasti muille.
aina kun sen pitäis ottaa jämäkästi kantaa johonkin merkitttävään ja ikävään asiaan niin se siirtää vastuun sujuvasti muille.
olen huomannut. Ei todellakaan luotettava, millään mittarilla.
rahaa tunkee sinne minne ei pitäisi, täysin kykenemätön tehtäviinsä en löydä yhtä ainutta hyvää asiaa mitä se olisi tehnyt suomelle, sanokaa joku jos jotain on tehnyt hyvää?
http://www.ts.fi/online/kotimaa/263367.html
"Katainen myöntää, että mutkikkaan vakuussopimuksen kiemurat eivät helpolla maallikoille aukea.
–?Tämä on monimutkainen asia, kaikki eivät sitä välttämättä ymmärrä. Elämässä on paljon monimutkaisia asioita, pääministeri filosofoi."
Herää kysymys: Ymmärsikö Katainen itse vakuuksista yhtään mitään?
Katainen on valittu "kamikatze" tehtävään, ja pönttö ei varmaan itse sitä ymmärrä. Tämä Kreikka paketti ym. sohlaaminen tietää Suomelle vaikeuksia, ja se on fakta. Koska raha pyörittää maailmaa, niin Suomen on "pakko" olla mukana. No tarvitaan joku joka kantaa vastuun näistä, ja siinä on nyt kaksi henkilöä: Katainen&Urpiainen. Jälkikäteen kun muistellaan tätä asiaa (vaikka 15 vuoden kuluttua) niin Kreikka paketti ja muu on henkilöitynyt noihin kahteen.
He siis ovat se "sylkykuppi", ja ihan fiksua puolueilta (KOK&SDP) ettei sylkykuppina toimi kukaan oikeasti fiksu, esim. Niinistö, Heinäluoma tmv. Ja hauskinta on se, etteivät nuo pääosan esittäjät itse taida ymmärtää mihin heidät on laitettu. No saanevat jonkun suojatyöpaikan sitten jostain aikanaan, mutta maine menee molemmilla ja polittiinen ura loppuu kuin seinään.
Katainen on valittu "kamikatze" tehtävään, ja pönttö ei varmaan itse sitä ymmärrä. Tämä Kreikka paketti ym. sohlaaminen tietää Suomelle vaikeuksia, ja se on fakta. Koska raha pyörittää maailmaa, niin Suomen on "pakko" olla mukana. No tarvitaan joku joka kantaa vastuun näistä, ja siinä on nyt kaksi henkilöä: Katainen&Urpiainen. Jälkikäteen kun muistellaan tätä asiaa (vaikka 15 vuoden kuluttua) niin Kreikka paketti ja muu on henkilöitynyt noihin kahteen. He siis ovat se "sylkykuppi", ja ihan fiksua puolueilta (KOK&SDP) ettei sylkykuppina toimi kukaan oikeasti fiksu, esim. Niinistö, Heinäluoma tmv. Ja hauskinta on se, etteivät nuo pääosan esittäjät itse taida ymmärtää mihin heidät on laitettu. No saanevat jonkun suojatyöpaikan sitten jostain aikanaan, mutta maine menee molemmilla ja polittiinen ura loppuu kuin seinään.
Urpilainen sylkykupiks. Jykä vaistelee sujuvasti tässäkin asiassa.
jonkun järkevän naisen. Tai sitten jonkun rennon miehen, kuten esim. vihreiden Haavisto.
saatana!
niin vanhanen edes YRITTI, vaikka ei ollutkaan kovin kummoinen; katainen vain myötäilee kaikkia ??? EIhän pääministerin nyt tuollainen kuulu olla, vaan Jämäkkä!
Kysymys kuuluu, kuka on tuolta eduskunnasta sellainen "oikea" ihminen tuohon hommaan?
niin vanhanen edes YRITTI, vaikka ei ollutkaan kovin kummoinen; katainen vain myötäilee kaikkia ??? EIhän pääministerin nyt tuollainen kuulu olla, vaan Jämäkkä!
Kysymys kuuluu, kuka on tuolta eduskunnasta sellainen "oikea" ihminen tuohon hommaan?
mies jolta löytyi selkärankaa ja seisoi sanojensa takana. Sääli että hänet piti mustamaalata pois pm:n paikalta.
Mielestäni Jyrki on vielä liian kokematon pääministeriksi. jotenkin kaipaisin sinne vanhempaa mieshenkilöä, sellaista isähahmoa. Jotkut Jyrkin kommentit ovat todella lapsellisia ja antavat vaikutelman kypsymättömästä pojan klontista, ollakseen pääministeri.
Tietenkään tällaisia ei saisi sanoa ääneen, sillä kaikkienhan pitäisi hulluna fanittaa kokoomusta ja Kataista.
Katainen masentaa minua suunnattomasti.
Joka ikinen kerta kun näen hänen avaavan suunsa telkkarissa, minuun iskee järjettömän suuri myötähäpeän tunne - eikä hän itse ymmärrä mitä hän tekee ja mitä hän on tehnyt ?
Kuin paha uni, jota et saa loppumaan ja se vain jatkuu...
Puoluekokouksessa äänestettiin puolueen kannasta pakkoruotsiin. Pakkoruotsin vastainen kanta voitti, mutta Katainen, keskusteltuaan Wallinin (RKP) kanssa puhelimessa, mitätöi äänestystuloksen.
Minkälainen selkäranka on sellaisella puolueen puheenjohtajalla, joka mitätöi oma puolueensa päätöksen vieraan puolueen puheenjohtajan käskystä?
jonkun järkevän naisen. Tai sitten jonkun rennon miehen, kuten esim. vihreiden Haavisto.