Mistä löytäisin kauniin lasisen jalallisen kakkualustan?
Helsingissä asun. Pikainen surffaus netissä tuotti tulosta oikeastaan vaan Ikean verran. No miksei sieltäkin vois hakea, mutta onkohan muualla sellaisia?
Kommentit (6)
etsin tänään ihan muuta ko puljusta, kun huomasin, että prismassa oli ainakin 3 erilaista jalallista lasista kakkualustaa. Sokoksella oli kans, mutta siellähän on sama valikoima usein kuin prismassakin, ja vielä lisäksi joitain niin kalliita, joita en nyt viitsi ostaa. Hintaa noilla oli muistaakseni max 35 e.
Olen ostanut omani halpisketju Tampereen Säästötexistä. Näin vastikään myös Prisman valikoimissa.
Etsi ihana tukeva lasinen kynttilänjalka ja kaunis lasilautanen ja kunnollista pikaliimaa ja tee itse :)
täytyy käydä Stockalla, Prismaa ei taida tässä keskustan liepeillä olla ja Citarissa ei ollut ensimmäistäkään kakkualustaa!
Kaunis voi mun mielestä olla melkein mikä vaan :) kunhan ei ole muovinen. Enkä kyllä fanita mitään mega-kristallileikkauksiakaan. Ihan perusmalli riittää. Se Ikean 12e oli yksinkertaisen hieno, mutta kun ei oo autoo niin ei tule lähdettyä hakemaan.
jos verkkoakuppaa haet. Ja jos voit itse mennä paikanpäälle niin keskustan Stockmannilta löytyy varmaan 10 eri mallista eri hintaluokissa. V&B:llä esim on tosi kaunis lasinen, aika pelkistetty mutta kaunis, hinta jotain 60 euroa.